Delir cu apă rece

Posted on 20 Mai 2009

6


Nu trebuie să fii trist că n-ai fost remarcat. Fii trist că n-ai făcut nimic remarcabil” – spunea Confucius (n-a jucat nici la Dinamo, nici la Steaua, aşa că sunt şanse să fie mai puţin cunoscut!)

Apa rece crează dependenţă, mai rău ca drogurile! Nu credeţi, citiţi ce vomită un „jelu’s echo”, după ce a băut ceva apă rece:

V-am chieunat de cap

femeia idealaAstăzi, pretenarul Gelu mi-a făcut o supriză mai mult decât plăcută în momentul în care a prezentat topul Zelist, referitor la situaţia blogurilor locale din turda si C.T.

Când am văzut că sunt pe locul doi, la doar câteva procente de locul 1, ocupat de Alexandra Rusu, m-am simţit în al nouălea cer, mai ales văzând că blogul meu este peste cel al marelui democrat, apărător al libertăţii, haiducul Zamfir Turdeanu’, da ăla care a zis că sunt anti-democrat, că hau că bau.

Uite-aşa, uite-aşa singur ţi-ai săpar groapa!

Păi era şi normal ca EU să fiu peste blogul său, devreme ce 1. sunt mai tânăr, 2. sunt muuuuult mai talentat, 3. sunt way way mai apreciat decât el(nu de-alta, dar eu am igienă, haine ca lumea, mă bărbieresc, mă mai şi tund, am dicţie).

Ah şi să nu uit să prezint neşte date statistice. Oamenii de pe ZeliSt m-au pus în faţa lui Firicel, deşi blogul meu este mult mai recent decât al lui, deşi el se chinuie de zor să facă articole tari, pe când eu le dau din top, deşi el postează câte 3-4 articole pe zi, pe când Mandea pune doar unul la 2-3 zile(rar când postez mai mult de un articol pe zi). Cu-alte cuvinte, fără să vreau sunt mai jupân decât el…imaginaţi-vă dacă aş şi vrea să fiu…l-aş  bate fără drept de apel…l-aş asculta cu urechea.

În altă ordine de idei, lansez o provocare pentru ceilalţi colegi din media, care au bloage şi care consideră că sunt în stare şi pot.

Haideţi să vă văd. Mă face careva din voi în audienţe?

Ei, v-aţi convins? Eu nu am astfel de „pretenari”, aşa că voi cita o altă părere despre „nenorocitul” blogul meu:

In Satu Mare si Turda …

the end…am gasit incercari de sensibilizare a locuitorilor prin bloguri; sa-i determine sa devina  cetateni. Caut sa evit, dar nu scap, de fraze prefabricate; imi cer scuze anticipat (alt sablon!). Este vorba de ziaristii Crina Dunca (http://satmareanca.wordpress.com) si Zamfir Turdeanu’ (vezi blogroll-ul meu, dreapta, jos). Ii citesc zilnic de cateva luni. Articolele lor ”striga ” spre concitadini: “treziti-va!”. Ce fac onorabilii oraseni? Critica puterea centrala!  Comentariile, pozele si filmele celor ce frecventeaza blogurile amintite se refera la gropi si plombe asfaltice; se va ajunge curand si la borduri … Ziaristii mentionati implora populatia sa ridice cu curaj privirea din pamant! Desigur am explicatii. Cel putin doua, desi ar trebui trei, ca sa nu fie dihotomie. Pe de o parte pensionarii guralivi si relativ indignati nu citesc bloguri; pe de alta parte categoria activa nu vrea sa se puna rau cu puterea locala, care se pare  are mana suficient de lunga, sa-i ajunga; nu ca i-ar nenoroci, dar se pare ca toti avem cate ceva amendabil, ceva de solicitat, si nu in ultimul rand suntem intelegatori cu multi dintre ei, si ne apelam pe numele mic: primarul Pista, prefectul Ghita binevoiesc sa ne spuna ”servus Relu! servus Rozi!”  Din acesta dilema nu putem iesi; parerea mea!

În concluzie: judecaţi şi vizitaţi!

Vreau să mai clarific nişte „amănunte”, despre mine şi blogul meu:

Eu nu sunt în întrecere cu nimeni, în afară de mine-însumi. Nu cerşesc nimănui să mă adauge la blogroll, după cum eu adaug numai pe cei al căror blog îmi place sincer. Nu mă „chinuiesc” să postez, ci o fac numai din plăcere şi numai când consider că am ceva de spus. Faptul că după părerea unora blogul meu de pe poziţia 5… ar fi mai slab decât cel al unuia de poziţia 8…, este părerea lor. Pe mine nu mă interesează. Habar n-am dacă m-am înscris eu la ZeList ori m-a înscris altcineva!? Iar de „bătut” ori de „ascultat cu urechea”, sunt maniere de puşti, poate, (ne)vinovat, dar, sigur, prost crescut. Chiar dacă „mă bărbieresc, mă mai şi tund”, vorba lui. Ce are s(c)ula cu prefectura!? Zeci de ani mi s-a tot explicat că importantă e haina, nu cultura generală, şi … tot nu am înţeles!…zamfir 3404

Valoarea blogului meu, atâta câtă o fi, este dată de aprecierile celor câţiva care îl citesc cu plăcere. Nu de insatisfacţia imberbilor care se plâng că nu ştiu să mă porcăiesc după cum e moda zilei.

Blogul meu nu e de „dat în cap” la nimeni. Dacă reuşesc „să dau” la inimă …

Notă: nu pot să nu adaug şi un link spre un blog tot „jalnic” (nici măcar nu e înscris în zelist!). Dar, merită să-l citiţi, cu adâncă atenţie: http://ziarul21.ro/blog/marian/?p=829

Update:

Din 10 februarie, când era pe locul 18.289, a ajuns la 19 mai pe locul 4.607. Bravo! Nu mă pot măsura cu o astfel de „supraputere”. Deşi spunea că blogul lui e mai nou decât al meu!? Al meu există din 20 octombrie, ca blog-oglindă, dar, abia la 31 martie, când a fost „sinucis” celălalt blog pe care scriam, a devenit cu adevărat activ acesta.

Eu, mai modest, am intrat în 12 mai pe locul 5.795, iar acum sunt pe locul … 861. „Jenibil”, într-adevăr. De-aceea, nu pot să accept nici noua provocare la concurs cu el, aşa cum nu am acceptat nici micii şi berea lui de fariseu. Oricum, m-am liniştit! Dacă asta a însemnat „să mă spargă” şi „să mă bată”, …

