Recidiva

Posted on 24 Ianuarie 2010

23


Pe la începutul lui decembrie, mă lăudam că blogul meu a fost distins cu „Blog de aur„. Am bănuit că e din cauză că scriu despre aurul Roşiei Montane sau despre firicelele de aur din prundişul Arieşului. Acum, sunt acuzat că aş fi fost depistat ca scribbler de frunte în blogosferă. Adică, mi se recunoaşte titlul, funcţia, demnitatea de scrib!

Am primit de la Mihaela un premiu de Super Scribbler. Am căutat în dicţionar ce înseamnă scribbler, ca să ştiu dacă am dreptul să mă bucur de premiu.

După wikipedia, scribbler este un notes, un scriitor sau un … robot care scrie. Eu, de care voi fi fiind?

Premiul acesta vine însoţit de un set de reguli obligatorii:

1. Fiecare Scriitor Superior (S.S.) trebuie sa dea mai departe premiul la cinci prieteni bloggeri speciali;
2. Fiecare S.S. trebuie să îşi creeze o legătură pe net la blogul (şi autorul-blogger prieten) de la care el a primit premiul;
3. Fiecare S.S. trebuie sa isi prezinte premiul pe blog si sa adauge un link la acest post care  ne explica ce este cu premiul;
4. Fiecare S.S. care a castigat premiul este rugat sa viziteze acest post si sa isi adauge numele la Mr. Linky List
5. Fiecare S.S. trebuie sa posteze aceste reguli pe blogul lui.

Promit să îndeplinesc întocmai şi când am timp toate regulile. Cel mai greu îmi va fi să aleg doar cinci urmaşi pe lista premiului.

Ca să scap de corvoadă, aleg simplu:

primii şapte din Lista blogurilor din CUA (din care scad pe subsemnatul şi pe prietenul meu, Ulise!):

Darius, Adia, Alexandra, Cristian, Andrei.

Poziţia lor în ZeList mă scuteşte de orice alt comentariu. Nu pierdeţi nimic dacă le vizitaţi blogurile.

Fraţilor, vă felicit şi … spor la treabă!

Posted in: 89 - Blogoree