La vremuri noi, fente noi

Posted on 31 Ianuarie 2010

8


După Marea Aglomeraţie din Decembrie, apăruse sloganul: „La vremuri noi, tot noi!”. Acum, pentru că au trecut cei douăzeci de ani ai lui Brucan, ne-am obişnuit cu foştii comunişti deveniţi – prin miracol ne-dumnezeiesc! – destoinici capitalişti. Era nevoie de un nou slogan. Cei de la inpolitics.ro l-au descoperit:

La vremuri noi, escrocherii inedite!

Progresul tehnologic generează tipuri de infracțiuni din ce în ce mai greu de rezolvat de către autorități. Iată ce am primit la redactie:
Două POS-uri
”La începutul anului am fost la o benzinărie și, neavând cash la mine, am plătit cu cardul. Când m-am dus la ghișeu vânzătorul mi-a luat cardul, l-a trecut printr-un POS identic cu unul normal și mi-a înmanat un terminal, ca să introduc codul PIN. După ce am introdus codul PIN acesta a luat terminalul și l-a pus pe ghișeu. După un minut, mi-a spus că nu a funcționat tranzacția și să mai introduc încă odată codul PIN. De data asta, el a trecut cardul prin POS-ul băncii și tranzactia s-a efectuat cu succes. Numai că, prima data, el mi-a copiat banda magnetică a cardului și de asemenea codul PIN. Asta s-a întâmplat undeva la începutul anului, pe 5 ianuarie. Vineri, când m-am uitat în cont am avut surpriza să văd că tocmai ridicasem numerar de la Londra.”
Despre escrocheria cu numerele de telefon cu +39, am scris şi eu mai demut. Aşa cum am scris, de curând, atrăgând atenţia la „binevoitorii” care te uşurează în baza infiormaţiilor pe care, cu naivitate, li le oferiţi. Mulţumesc amicului de la inpolitics.ro pentru interesantele semnale pe care mi le trimite.
