Picturi la Bibliotecă

Posted on 2 Februarie 2010

6


Abia acum, spre seară, am ajuns să prelucrez informaţiile sosite pe e-mail. Unul dintre mesaje, sosit de la Dana Deac, este suficient de complex ca să nu îl mai modific:

Buna dimineata,
Va invit la Biblioteca Municipala „Teodor Murasanu” Turda sa vizitati expozitia de arta plastica (laviuri, pastel si colaje) ce poarta semnatura  artistei turdene Marta Deleanu.
Expozitia poate fi vizitata in perioada 1-19 februarie a.c. si intrarea este libera.
Marta Deleanu este una dintre cele mai bune artiste plastice din municipiul Turda, avand numeroase expozitii in tara si peste hotare si fiind rasplatita cu un premiu in Franta.
Artista exceleaza in laviuri cu imagini vechi, de epoca, si pasteluri. In aceasta perioada ea se pregateste pentru o expozitie personala care va avea loc la Baia Mare in luna aprilie.
Sa aveti o zi cum va doriti!

În drum spre Bogata, l-am rugat pe Prietenul meu să mă aştepte puţin în faţa Bibliotecii şi am făcut pozele care agrementează postarea. Dar, merită să mergeţi la Bibliotecă!

A propos de bibliotecă: am citit o propunere stranie şi nu am înţeles dacă „propunătorul” vrea să-şi bată joc de Eminescu ori de Biserică?!

Posted in: 22 - Evenimente