Marta, m-ai supărat!

Posted on 28 Februarie 2010

12


Vă aşteptaţi să vă povestesc şi să vă arăt poze şi filmări de la evenimentul Slow Food de la Solaris? Ar trebui să nu pot! Pentru că, prezenţa şi activitatea mea a supărat pe vajnicul „apărător al ordinii” de pe-acolo şi, dacă acum vreo două săptămâni s-a limitat la a bate din gură, acum m-a îmbrâncit în încercarea de a mă scoate din zona … în care el este Împăratu’.

Am reuşit să mă retrag din faţa lui, dar … mi-a stricat aparatul foto. Am sunat la 112 şi am chemat Poliţia. Degeaba au încercat poliţiştii să-l lămurească asupra faptului că eram într-o parcare publică, deci, nu încălcam nici o regulă fotografiind. Vajnicul „security” a venit cu argumentul dărâmător: „Patronul grec nu vrea ca în parcare să se facă poze„! Pentru că am constatat că aparatul foto a resimţit contactul pe care securitianul l-a avut cu mine, am depus plângere la Poliţie împotriva agresiunii verbale şi fizice. Dacă aparatul, care este în garanţie, nu va mai putea fi reparat sau va trebui să plătesc reparaţia, voi depune şi plângere penală pentru „distrugere”.

Deci, notaţi-vă: unde acţionează agentul de pază Alexandru Torok de la firma NERA MUREŞAN, nu acţionează nici legile bunului simţ, nici ale României. El are muşchi! Şi, dacă muşchii lui vrea …

Mai are importanţă faptul că eram invitat la un eveniment, public, realizat de Slow Food Turda? Eveniment care era, totodată, şi un eveniment de marketing, deci, foarte public, al Solaris-ului? Dacă un grecotei nu are chef, asumte „security”-ul pe tine şi … gata cu legile nenorocitei de ţară care îl găzduieşte?!

Când voi ajunge acasă, voi muta card-ul în aparatul foto de rezervă, voi prelua imaginile şi filmuleţele făcute înaintea întâlnirii de gradul … nesimţire cu agentul de pază şi ordine al firmei Nera Mureşan, şi vă voi povesti cum a fost evenimentul la care mă dusesem.

Bun. Şi, … „care e legătura cu Marta? de ce eşti supărat pe ea?” – mă veţi întreba, desigur. Nu mă îmbrânciţi – că nu sunteţi agenţi de pază şi ordine de-ai lui Nera Mureşan! – că spun tot: Dacă Marta ar fi filmat, sau ar fi făcut măcar o poză, la faza în care am urcat în maşina Poliţiei şi am plecat la sediul lor unde urma să scriu plângerea, acum aveam ce să vând prostfesionistului care are, ca singură dovadă la „frecventele mele treceri pe la cabinetul de psihiatrie” numai o poză regizată şi făcută cu aparatul meu (că şi la faza cu „finanţarea de la PSD” are numai o poză, tot regizată de mine şi făcută tot cu aparatul meu şi trimisă de altcineva – „întâmplător”, un prieten bun de-al meu!)! M-ai dezamăgit, Marta! Acum trebuie să regizez o altă plecare cu maşina Poliţiei!

Notă: această postare este un atac virulent la neglijenţa Martei, care a scăpat un bun prilej să-mi facă o bucurie. O iert!

Dar, nu este un atac, nici la onoarea Maistrului, nici la famelia lui, … chiar dacă aş îl va considera din motive de demontologie demolcratică! Citiţi-i blogul şi veţi afla că am dreptate. Numai eu, evident. Pentru că ştiu să anticipez evenimentele. Numai eu, evident. Mă gândesc să mă grăbesc să-mi cumpăr o diplomă de „jurnalist profesionist” înainte de a se închide facultăţile de profil. V-am spus eu!

