Pisica şi elefantul

Posted on 7 Aprilie 2010

27


Cred că v-am povestit că, venind de la Pietroasa, ne-am oprit pentru amiază sub o tufă. Am mâncat, fiecare din pacheţelul propriu, şi, eu mi-am făcut un nes cu apă rece. Alţii, care au pisică, nu câine, …

Acum si in Romania!

Cafeaua din excremente de pisica,

la numai 190 de lei ceasca

Cică: Cea mai scumpa cafea din lume, celebra Kopi Luwak, produsa din excrementele unei pisici indoneziene se vinde acum si in Romania. Desemnata drept cea mai buna cafea din lume, Kopi Luwak se fabrica din excrementele mamiferului Zibeta Asiatica si se vinde in localurile exclusiviste din intreaga lume. Pe piata din Romania, cafeaua poate fi cumparata cu 250 de lei, cutia de 80 de grame sau 190 lei ceasca. Cafeaua poate fi savurata intr-un club bucurestean Kazeboo. – zice stiri.rol.ro.

Deocamdata este disponibila doar dupa ora 18:00, in programul de relaxare, after-work. Este un produs rar, exclusivist, iar atat timp cat bauturile cele mai vandute la noi sunt cele de lux, cred ca se va vinde si aceasta cafea. Clientii sunt, in general, oameni de afaceri sau persoane care au un venit peste medie” – a declarat pentru Gandul, Ioana Croitoru, partener la Club Kazeboo din  Bucuresti, singurul loc unde se vinde bautura. Sursa: Libertatea

Curat relaxare, la 190 de lei ceaşca de cafea! Cafea… din curu’ mâţului! Eu am câine, aşa că beau tot nes, ca mereu în ultimii vreo patruzeci de ani.

A propos, de relaxare şi de patru decenii: acum vreo patruzeci de ani se năşteau şi elefanţii pe care i-am văzut azi păscând iarba de la kaufland spre ademenirea copiilor la circ!

Notă: după cum se vede din imagine, din curu’ elefantului nu se face cafea, dar, acolo se bagă reprezentanţii celei mai discriminate dintre minorităţi.

Atât de discriminaţi, bieţii de ei, încât ei nu au obligaţia de a respecta nici o regulă. Nici de bun simţ, nici cerută de îngrijitorii elefanţilor!

Notă finală: imaginile legate de cafea sunt preluate de pe internet; cele cu elefanţii le-am colectat cu „săpuniera” mea astăzi pe la prânz!

