Cum să desenezi un drept?

Posted on 3 Mai 2010

0


Dana de la bibliotecă, de fapt, Dana de la Filarmonia, mă uimeşte mereu cu neaşteptatele ei propuneri. Acum, îmi trimite un Comunicat despre un concurs de desenat drepturi! Cum să desenezi un … drept? Vom afla de la copii ce se vor implica în acţiunea comună a Filarmoniei, bibliotecii şi … Poliţiei!

Concursul de desene “DESENEAZĂ-MI UN DREPT!”

Societatea Culturală FILARMONIA şi Poliţia de Proximitate Turda organizează luni, 10 mai a.c., de la ora 11, concursul de drepturile copilului DESENEAZĂ-MI UN DREPT!

Manifestarea, dedicată Zilei de 9 Mai, se înscrie în cadrul parteneriatului pe care Societatea Culturală FILARMONIA îl are cu Poliţia de Proximitate Turda şi se află la a 3-a ediţie.

Concursul, la care vor participa copii din clasele I-IV de la şcolile primare din municipiul Turda, se va desfăşura în curtea sediului Poliţiei Municipiului Turda şi le va da prilejul copiilor să deseneze pe asfalt un drept al lor.

Informatii suplimentare … veţi primi în 10 mai, după ce mă voi împărtăşi din bucuria copiilor desenatori de … drepturi!

Posted in: 22 - Evenimente