Alegere uşoară

Posted on 31 Mai 2010

4


Nu ştiu alţii cum sunt, dar, mie îmi sunt mai dragi copiii, decât … greviştii! şi, de-aceea, pentru că, la aceeaşi oră, se desfăşurau, şi greva bugetarilor din Primăria turdeană, şi mitingul Anei Potcoavă în faţa monumentului ce străjuieşte ruina viitoarei Case de cultură a municipiului, dar, şi Zilele grădiniţei „Dr. Ioan Raţiu”, nu mi-a fost greu să aleg.

Greva înainte de toate

Doar câteva imagini. Pentru că am întrebat pe cineva, care îmi spunea că ar fi „greva pensionarilor”, cum poate face grevă această categorie socială, am devenit persona non-grata! Mai mult chiar, am dezamăgit pe lidera manifestării, Ana Potcoavă, recunoscând că „nu sunt de la nici un ziar, ci, sunt blogger” şi a renunţat la intenţia de a-mi da şi mie „un material cu revendicările”. Probabil că, pentru ea, o ‘telectuală, mânca-ţi-aş!, „blogger” înseamnă un fel de … Nici o legătură cu „bieţii oameni, care sunt nemulţumiţi„! Astfel, am înţeles că, de fapt, nu era o manifestare pentru revendicări, ci, pentru imagine în mass-media oficială!

Vorba unuia, ceva  mai hâtru decât mine: Nici măcar o grevă nu ştim să facem!


Simpozion pe scăunele

Sesiunea de informare cu privire la educaţia non-formală„, care s-a desfăşurat la Grădiniţa „Dr. Ioan Raţiu”, a obligat participanţii să se aşeze pe scaunele existente: scaune adaptate „studioşilor” de vârstă preşcolară. Dar, a meritat.

Astăzi, au vorbit: Alin Roşca, preşedintele Fundaţiei „Potaissa”, şi Marta Pozsonyi, preşedintele „SlowFood”. Pentru că ambele asociaţii turdene conlucrează cu Asociaţia „Eco ruralis” din Cluj Napoca, nu s-a simţit lipsa Ramonei Duminicioiu, care nu a reuşit să treacă Feleacul, din cauza unei răsturnări de program.

Cei doi au prezentat activităţile în care sunt implicate asociaţiile pe care le reprezintă, insistând pe posibilele atrageri ale gâgâlicilor de la grădiniţe la astfel de acţiuni. Grădiniţa – gazdă a mai fost implicată într-un proiect Comenius, cu tematică ecologică, deci, sunt şanse pentru ca educaţia informală, ce se face în cadrul acţiunilor ecologice, să le aducă mini-ecologiştilor avantajul lecţiilor practice, a jocurilor, spre colectarea de cunoştinţe care vor avea nevoie până la stadiul de pensionar!

Posted in: 26 - şcoala