Mareea (?) debarasare

Posted on 26 Iunie 2010

0


Dacă ne-am luat după proiectele măreţe, trâmbiţate la nivel naţional, sau după afişele de prin oraş, în 25 şi 26 iunie, s-ar fi desfăşurat – şi la Turda! – acţiunea lunară  „marea debarasare”. Scuze: am pus poza cu anunţul pentru 7 mai? Aşa e pe stâlp. Repetitio …

Deşi am patrulat şi ieri şi astăzi prin oraş, mâine s-ar putea să aflu … ce nu am văzut pe nicăieri.

Afişele – au fost mult mai mult decât luna trecută. Mai mult, au fost postate în mai multe locuri, chiar cu câteva zile înainte.

Colectarea – s-a făcut, tovarăşi, vă putem arăta documentele! … Doar că eu nu am reuşit să întâlnesc, pe teren, nici o maşină colectoare, nu am văzut aparatură pusă în faţa caselor, a blocurilor, …

Tot ce am reuşit să văd, pe teren, aveţi în imaginile următoare:

Câte sute de tone s-au colectat, vom afla din raportările ce se vor publica luni. Vom afla că „s-a depăşit planul”, că luna aceasta rezultatele sunt cu atâtea procente mai bun decât luna trecută, că, per total, stăm şi mai bine, … Aşa cum ne-am obişnuit în deceniile de dinainte de … moda ecologiei! Cred că societatea noastră … a luat-o pe ulei!


