Anunţ sau Invitaţie, adică, amândouă

Posted on 6 August 2010

7


Am primit un mesaj conţinând un anunţ. De fapt, este o Invitaţie. Adică, sunt amândouă într-un mesaj prietenesc ce-mi vine de la Părintele Dorin Sas. Prietenii mei sunt prietenii prietenilor mei, deci, mesajul vi se adresează şi vouă, cititorilor blogurilor zamfiriene.

COMEMORAREA

VOIEVODULUI MIHAI VITEAZU

LUNI, 09 AUGUST 2010

ORGANIZATORI: Sfînta Mănăstire „Mihai Vodă” – Turda, Primăria Municipiului  Turda, Garnizoana Militară Turda

I N V I T A Ţ I E

Cu frăţească dragoste vă invităm Luni, 09 august 2010, să luaţi parte la manifestările prilejuite de comemorarea Marelui Voievod Mihai Viteazu găzduite de mănăstirea care-i poartă numele şi care se înalţă pe locul în care acesta a fost ucis mişeleşte.

Programul manifestărilor:
Ora 09.30 – Imnul Naţional
Ora 09.40 – Sfînta Liturghie Arhierească
Ora 11.15 – Moment comemorativ – Parastas
Ora 11.30 – Alocuţiuni, Mesaje, Cuvânt de învăţătură
Ora 12.15 – Scenetă istorică
Ora 12.30 – Depunere de coroane / Paradă militară

Pentru cei interesaţi se pun la dispoziţie autobuze cu plecare spre Obelisc la ora 09.00 din cartierul Oprişani – Biserica Învierea Domnului şi tot ora 09.00 din Centru – staţia de lângă Cinema Fox (Teatru), întoarcerea fiind programată pentru ora 13.00.

Cei care nu puteţi veni, aveţi şansa de a mă avea ca prieten şi vă voi face părtaşi la eveniment prin relatarea mea ulterioară. Deci, notaţi-vă: ne întâlnim luni înainte de masă – la Obelisc sau luni după-masă – aici, pe acest blog! Ca anul trecut!

Posted in: 7 - Istorie