Formula mini

Posted on 19 August 2010

4


Ce băiat nu se visează la un volan?! Cei mai ambiţioşi se visează la volanul unei maşini de curse, chiar a uneia de Formula 1! La Clubul copiilor din Turda, cei care doresc cu ardoare acest lucru, au această şansă. La volanul unui cart, în cadrul unei competiţii.

Ca în orice sport, vârful ierarhiei este pentru cei harnici, isteţi, perseverenţi şi … norocoşi.

Iniţial, voiam să scriu un articol stufos despre activitatea acestui cerc de tradiţie în Turda. Explicaţiile instructorului mă scutesc de efort.

Plus că am obţinut şi declaraţia unui mare, cum să-i spun?!, şofer de cart. După demonstraţia pe care mi-a făcut-o în sunet de motor. Cel mai frumos cântec pentru pasionaţii de maşini.

Enumeram la început, printre calităţi, şi norocul. Eu am avut noroc şi …. gata postarea mea! Dacă nu vă place, mă apuc de scris, de la capăt! Ziceţi că v-a plăcut, vă rog!

