Recensământ ratat

Posted on 19 August 2010

2


Spre deosebire de cei care cred că eu aş fi capabil de orice, recunosc că nu am fost în stare să fac nici măcar un recensământ cum trebuie!

Mi-am propus să întocmesc un recensământ al gropilor de pe străzile Turzii. Dar …

Limitările impuse de aparatul de fotografiat m-au încurcat. În primul rând, cardul de numai 8 GB nu-mi permite să fac decât 2.500 de poze. Apoi, cele două acumulatoare (cel din aparat, plus cel de rezervă) îmi limitează posibilitatea de fotografiere la numai o mie de poze.

Din aceste considerente, am decis să recenzez numai gropile mai mari, plus dâmburile şi valurile de calibru, din asfaltul traseului pe care circulă autobuzul cu numărul 10. Apoi, am selectat numai 35 dintre ele, cele mai des „pomenite” de bieţii şoferi. Am inclus şi dâmbuleţul marcat cu vopsea de vreo două săptămâni, în vederea reparării sale peste vreo două … luni.

Cireaşa de pe tort este o surpătură prospătă, de numai vreo două zile, dar, care a făcut deja o victimă: un autoturism a fost scos din groapă, împins de soţia şi fiica ghinionistului, ieri.

Groapa a fost semnalizată cu două beţe de fier (de vreme ce avem şi sticle de PET!) şi o eşarfă sărbătorească. Pentru că se apropie Zilele Municipiului Turda, pentru care sunt bani de cheltuit! Pentru repararea străzilor, nu!

Din zvonurile care circulă, printre gropi, am aflat că, în viitorul apropiat se va reduce cu 50% numărul gropilor din carosabilul străzilor turdene: din fiecare grup de două gropi mici, alăturate,se va construi … câte una maaaare!

Compendiul gropilor de pe strada principală a oraşului european Turda se poate vedea şi descărca aici.

Ca să nu aveţi nici un dubiu asupra celui care a întocmit acest recensământ ratat, adaug şi poza subsemnatului, în plină activitate, în uniforma de lucru! M-am întors cu spatele pentru că mi-e ruşine de ce … am votat!

