Simpatics & In Grid

Posted on 29 August 2010

9


Zilele acestea ale Turzii nu au fost cele mai grozave zile din punctul de vedere al sănătăţii mele. Nici ale computerului sau ale conexiunii la internet. Toate mi-au mers pe dos. Să mă fi blestemat primarul pentru că nu am căzut pe spate de uluire la inaugurarea centrului neterminat?!

Zilele municipiului Turda – ediţia a X-a, 2010

Ceva despre ce am văzut vineri, ieri şi astăzi, vă voi prezenta mâine ori poimâine, după ce voi ajunge la o conexiune mai bună, ca să pot încărca pe youtube filmuleţele. Aşa cum am făcut şi anul trecut o retrospectivă.

Astăzi, am dat o raită pe la ExpoFlora, ca să-mi încarc sufletul cu frumuseţea florilor, apoi, pe la orele 15, în zona de luptă cu mititeii, seminţele, berea şi bâlciul aferent Zilelor. Credeam că scap doar cu atât. Dar …

Jocurile vacanţei

Am căutat Jocurile vacanţei. Conform unui comunicat de presă,

Ziua de duminică, 29 august, le va oferi celor mici alte jocuri şi concursuri la care vor putea participa(Karaoke, role, curse de biciclete s.a.m.d.).

… dar la ora 15 era doar un grup vocal Simpatics, apoi, … pauză!

Deci, poate, se vor fi desfăşurat, aşa cum scrie în comunicatul lor sau în programul tipărit de primărie, între orele 10 şi 16. Eu am ajuns abia la 15. Având în vedere că acel comunicat, relata aseară ce grozave acţiuni „s-au desfăşurat” astăzi, … înţeleg colaborarea lor cu primăria!

In Grid, italianca cu polonezi

Am surprins-o pe In Grid la repetiţii. Ea şi band-ul ei de polonezi – dacă bine am văzut!

Numele artistei – Ingrid Alberini – i-a fost dat de părinţi, la naşterea ei din 1978, în onoarea celebrei Ingrid Bergman. Părinţii aveau (şi au şi astăzi) un cinematograf. Fetiţa a crescut sub magia filmelor şi a devenit, ea-însăşi, celebră. Ca dansatoare, cântăreaţă şi compozitoare.

Am avut şi o mică discuţie cu artista, care a acceptat să vă spună câteva cuvinte, dar … mi-a smuls promisiunea să revin, spre seară, la concertul ei. Pentru că m-a asigurat că nu va fi frumos, ci … super! Chose promise …

Acum, aveţi salutul ei. Deseară, vă voi oferi şi o melodie din concert. Până atunci, dacă vreţi să aflaţi mai multe despre frumoasa din Peninsulă, intraţi pe pagina web a ei.

Aşa, uite că am întocmit şi eu o postare despre ce nu am găsit şi despre ce a fost … peste cinci ore!

Posted in: 22 - Evenimente