Plimbare de duminică

Posted on 5 Septembrie 2010

5


Astăzi este duminică. Mi-am jurat în barbă că nu lucrez nimic. Nu ieşim la hălăduială, nu pentru că ieri am făcut norma, ci, pentru că stă să ploaie. De-aceea, m-am plimbat prin oraş. Pur şi simplu.

Ca să nu aveţi nici un dubiu în privinţa oraşului care mi-a suportat plimbarea şi mi-a oferit instantaneele surpinse de săpuniera mea şi postate în

Album duminical de plimbare

vă ofer

brandul de oraş!

M-am plimbat prin centru modernizat (!), am trecut prin parcul central (în curs de modernizare!), prin Satele Unite ale Oprişanilor şi …

Nu i-am simţit lipsa câinelui, pentru că s-a îngrijit un tiger să mă latre. Chiar dacă nu era movuliu, ci, porcotaliu, m-a lătrat pentru că am fotografiat perimetrul unde el e şăf. Când nu sunt alţii mai mari! Şi, ce dacă eram în afara perimetrului? Să zic mulţam că m-a lăsat să mă uit!

I-am cerut un număr de telefon de la firma pe care o reprezintă şi mi-a răspuns că nu are această obligaţie! El e pus doar să mă latre! Ascultaţi-l cât de crăcănat gândeşte: el ştie ce fac şi ce vreau să fac şi ce îmi dă el voie să fac! Norocul lui că s-a limitat la lătrat şi nu trebuit să-i aduc şi lu’ ăsta poliţişti care să-i completeze educaţia profesională!

Ce ziceaţi de brandul de oraş? Nu este cea mai potrivită imagine?

Aţi găsit-o şi la o firmă de transport de nu-ştiu-unde? OK! Vă ofer un alt brand (sper să nu explodeze!):

Ca să nu aveţi nici un dubiu în privinţa celui care s-a plimbat prin oraş, aveţi un document, tot în formă de imagine!

