Porţi pictate şi O scrisoare pierdută

Posted on 21 Septembrie 2010

5


Zilele de toamnă sunt zile în care se culeg roadele. Bobocii, de raţă şi de şcoală, sunt număraţi. Nenumărate sunt evenimentele din câmpul culturii. Şi felurite. De exemplu, la Galeria de artă municipală m-a întâmpinat un … câine comunitar! Era la uşa Cabinetului de consiliere pentru şomeri. Acolo unde m-am înscris acum cinci ani şi … tot aştept o veste!

Porţi picoviciene

Aseară, am ratat vernisajul expoziţiei şi lansarea de carte de la Galeria municipală de artă (botezată, uneori, şi Galeria 7+!).

Am ajuns la spartul târgului şi … am obţinut doar o filmare în care artista mi-a vorbit despre evenimentul pe care l-am pierdut.

Partea distractivă a fost că pe afiş este Mariana Codorean – Picovici, dar, pe carte este doar Mariana Picovici.

Aşa sunt artiştii: în permanentă căutare a … identităţii!

Picturi şi carte, la un loc.

Mereu O scrisoare pierdută

Joi, Teatrul Municipal Turda îşi deschide noua stagiune, în mod tradiţional, aş putea spune, cu o nouă montare a piesei lui I. L. Caragiale, O scrisoare pierdută.

Un excurs pe această temă găsiţi aici.

Fotografiind, în expoziţia pregătită pentru vernisajul descris mai înainte, l-am întâlnit pe actorul Stelian Roşianu, care a acceptat să ne spună câteva cuvinte despre spectacol:

Dacă voi reuşi să pătrund în cetatea teatrului (invitaţie nu am primit, bilete nu mai sunt!), vă voi face părtaşi la desfăşurarea evenimentului. Dacă nu, nu am ce să vă fac. Conform unui jurnalist din presa oficială, unii scriu la ziar, alţii „nicăieri”, adică, pe blog! Dezavantajul de a scrie adevărul este că e mai greu să fii recunoscut de oficiali!

Notă: Nici nu am dat bine ok-ul la postare, că am şi avut o surpriză:

Posted in: 22 - Evenimente