Adevăr grăit-ai, Părinte!

Posted on 17 Octombrie 2010

9


Vineri, am stat de vorbă cu părintele Dorin Sas despre Festivalul de mâine. Mă tem că nu voi putea fi prezent, aşa cum îmi doream, aşa cum promisesem părintelui Sas, … Astăzi, mă plimbam prin centru şi am constatat că vorbele părintelui se adeveresc, deja.

Dacă ieri am constatat că pe Biserica gazdă a Festivalului s-a pus un baner (puţin … câş, aşa cum facem, noi, românii, cam toate treburile!) pentru informarea publicului relativ la eveniment, astăzi am întâlnit doi prieteni, care se plimbau în liniştea amiezii de duminică, prin centrul oraşului. Al meu şi al lor, prin ceea ce au făcut ei pentru comunitatea turdeană.

Vă ofer numai câteva din consemnările mele de la precedente treceri de-ale lor pe-aici:

Proiect de reparare a tristeţei

Centrul “Sfânta Irina” inaugurat

Sfânta Irina aduce bucurie

HAR la pensionari

Ria şi Ben nu au aflat de criză şi vor să mai aduge, la proiectul de la Fundul Moldovei, încă unul la Gura Humorului. Le doresc multă sănătate, pnetru binele lor şi al nostru! Bine aţi venit, Prieteni!

Notă:

Postarea de mai sus a fost întocmită în biroul mobil, staţionat temporar, fără cafea, la fosta clădire a PTTR (Poşta).

Încă-mi permite vremea să stau pe prispa clădirii şi să mă uit la ceafa lui Eminescu!

