Pe altarul imaginii – reloaded

Posted on 15 Noiembrie 2010

2


Este de notorietate faptul că eu „nu încap” de oamenii care mă fură, mă mint, îmi cheltuie aiurea banii, îmi poluează aerul, pământul şi apa, îmi tulbură liniştea, … De exemplu, îmi amintesc de festivitatea deşănţată cu care s-a inaugurat centrul „modernizat” al oraşului nostru. Dincolo de discursurile sforăitoare, care acopereau o mulţime de defecte acumulate la realizarea lucrărilor.

„Nu încap” nici de aiuritorităţile locale. Deşi, Primarul mi-a făcut un centru modernizat, eu cârâi pentru că e feştelit de mântuială, lucrările au avut doar scopul de a toca banii. Nu văd efortul făcut de primar să taie panglica la un centru mântuit (adică, făcut de mântuială! vezi, imaginile de mai jos!) sau de viceprimar să se fotografieze în faţa Punctului de informare turistică … inexistent.

Acum, la nici trei luni distanţă, au început să repare ce nu au făcut bine atunci. Oare, cine plăteşte reparaţia? Constructorul care a făcut lucrarea aiurea sau cel care a făcut recepţia cu (i)responsabilitate?

Sau de cei de la salubritate, care marchează locurile pe unde se opreşte maşina lor cu pete de ulei şi gunoaie scăpate la golirea obiectelor în care s-au depozitat gunoaiele în aşteptarea gunoierilor.

Pentru că, la Turda, noţiuni ca eurotomberoane sau colectare selectivă … nu încap!

Uite şi pozele cu murdara salubritate de pe la noi:

Puteţi remarca dâra de levigat ce se scurge din maşină, petele de ulei care marchează locul instalaţiei hidraulice şi resturile rămase pe zebră! Ca marcaj al trecerii gunoierilor!

Imaginile de mai sus sunt dintr-un oraş cu pretenţii de oraş european, care doreşte să atragă turişti din toată lumea! Prin … Nu v-am vorbit despre cablurile care nu mai încovoaie stâpii pentru că … sunt înşirate pe case. Nici despre autobuzele transportului local care navighează printre gropile străduţelor lăturalnice neconsolidate pentru trafic greu. Nici despre multe altele. Cu speranţa că, poate, se rezolvă înainte de a face de râs municipalitatea noastră … rurală!

Notă: iarăşi au apărut probleme la inserarea imaginilor pe acest blog. Dacă doriţi să le vedeţi – până reuşesc să înţeleg şi să remediez defecţiunea – intraţi pe Blog de blogger, în partea secundă a postării ce vi se deschide! Cu scuze pentru inconvenient!

—————————————–

Nu uitaţi:
Pe Blogurile zamfiriene găsiţi actualitatea de pe la noi,
viaţa în glumă, imagini faine şi file de istorie,
precum şi opinii personale

