Norocul ţi-l faci

Posted on 16 Noiembrie 2010

2


Se spune că norocul ţi-l faci singur, cu propria-ţi mână. Cei de la Larousse spun că o imagine face cât o mie de cuvinte. De-aceaa, eu voi scrie câteva cuvinte, restul veţi afla din imagini. Poveste „norocosului” am preluat-o de pe blogul colegului Zolty. Cel uitat de alţi colegi, cei … duşi cu pluta!

Despre Gigel

Sall, azi vreau sa va spun ce am aflat de curind despre prietenul meu GIGEL. Si el are un handicap nu poate sa mearga de 20 de ani. Mi-a spus k el se ocupa cu construirea de casute, vapoare, avioane din carton. Sincer nu m-am asteptat sa fie asa de frumoase, are talent omul nu gluma si vreau sa arat lumii intregi k am dreptate. GIGEL este dispus sa renunte la unele dintre ele, binenteles contra cost la intelegere cu posibilul client. E foarte mult de lucru si foarte multa migaleala, plus materia prima care e scumpa (nu cartonul). Pozele sunt facute cu camera veb si nu sint destul de clare. Sunt foarte rezistente , fiindca sunt date de multe ori cu aracet, vopsea si lac si sunt foarte tari parka ar fi din lemn. Puteti sa-l contactati pe nr de tel mob 0748 513 273 sau direct pe blogul meu sa-mi scrieti mie.

De ce spun că Zolty a fost uitat de cei duşi cu pluta? Mă refer la cei a căror plută a scăpat pe Arieş în jos. Iar, Zolty a rămas pe Arieş în sus. La propriu şi la figurat! Foştii lui tovarăşi nu au avut timp să se implice în campania de ajutorare Leaţ duit, Zolty. Poate, au donat ceva bani în conturi? Dar, nu au publicat nimic, nici înainte, nici după eveniment, şi nu i-am văzut, în nici un fel, nici la Zolty în curte. Au alte lucruri de făcut, mai importante decât să-şi ajute aproapele. La propriu şi la figurat.

—————————————–
Nu uitaţi:
Pe Blogurile zamfiriene găsiţi actualitatea de pe la noi,
viaţa în glumă, imagini faine şi file de istorie,
precum şi opinii personale

Posted in: 89 - Blogoree