Vaca ne-automată

Posted on 9 Decembrie 2010

8


De mai mult timp, am observat lipsa vacii automate a lui Crişan de la colţul kauflandului turdean. Am auzit fel şi fel de explicaţii, de la invidia supermaketului (!), la o revizie periodică a utilajului. Lumea, care m-a mai văzut prin preajma oamenilor care aduceau lapte la automat, mă întrebau şi ei, cu îngrijorare, de soarta sursei lor de „lapte bun”.

Astăzi, am încurcat Crişanii din lista de pe mobil şi, în loc de drăgălaşa voce blondă la care speram, am auzit prietenoasa voce a lui Cornel, cow-boy-ul vacii automate.

Este vorba de o defecţiune a utilajului. Evident că şi pe noi ne încurcă pentru că vorbim de un debuşeu prin care se scurgeau spre populaţie sute de litri de lapte în fiecare zi. Nu am avut probleme majore, dar … a înţărcat. Acum, trebuie să aşteptăm să se aducă de nu-ştiu-unde „creierul” electronic defect al ansamblului. Dar, sperăm să vă puteţi lua de la noi lapte pentru cozonacii şi prăjiturile de Crăciun!” – cam aşa mi-a explicat, amărât, dar, cu speranţă, văcarul din Boian.

Sper că pot să fiu prezent, cât mai curând, la revenirea vacii automate la colţul supermarketului, spre bucuria copiilor, a gospodinelor şi a lui … Ulise!

Aşa prezintă Crişan aşteaptă faptele. Din păcate, contactată telefonic, firma care a vândut utilajul oferă o altă variantă: Crişan, ca un adevărat român, care se respectă, a cam uitat să plătească! Vaca nu a înţărcat, nu este defectă, doar a fost ridicată pentru neplată. A fânului, evident! Acum, Crişan nu mai răspunde la mobil. Chiar dacă cei de la firmă îl rugaseră să-mi comunice adevăratul motiv al dispariţiei vacii automate de la colţul kauflandului turdean.

