Există, oare? Sigur! L-am văzut!

Posted on 10 Decembrie 2010

32


Problema străveche, ce tulbură puştimea o dată pe an, este dilema existenţialistă privitoarea la realitatea, virtualitatea ori, chiar, inexistenţa lui Moş Crăciun. Astăzi, pentru o mână de ţânci de la Câmpia Turzii acest nod gordian a fost tăiat! A venit, în carne şi oase, în halat roşu şi cu o barbă şi stufoasă şi albă. Conform tuturor standardelor. Doar, vocea baritonală şi-a pierdut-o pe drum!

Mai întâi, ne-am pregătit, ne-am creat buna dispoziţie, cu poezii, cântece, colinde, …

Apoi, a venit Marina şi ne-a ajutat şi ea cu alte colinde.

Marina susţine că a venit cu dragă inimă în mijlocul copiilor. S-a văzut. Foarte mare inimă, chiar!

Chiar la momentul culminant, a sosit …

Moooooooş Crăciuuuuuuun!!!

Ce să vă mai spun? A fost o nebunie de bucurie. Sau invers. Vinovaţii principali sunt: Alex şi Rareş (Alexandru Lacatos şi Rareş Roja, voluntari ai programului „Toţi la grădiniţă, toţi în clasa I!„, despre care v-am povestit deja), dar şi Carmen (prof. Carmen Anechitoae, director al Şcolii „Mihai Viteazu” din Câmpia Turzii) şi Floriana (Floriana Prahoveanu a venit să reprezinte autorităţile locale), Marina (o cântăreaţă, mică la stat, mare la inimă!), dar şi trei ONG-uri (Fundaţiile PITICOT din Oradea şi RAŢIU din Turda, precum şi As. vol. Castel Banfi din Luncani) care au umplut pungile cu daruri pe care le-a împărţit Moşul. Din partea mea, un album cu imagini de la marele eveniment.

Mai e cineva care nu este convins? Voi încerca să-l mai întâlnesc în perioada următoare pe Moş Crăciun şi, dacă am ceva noroc, poate, îi zmulg o declaraţie. Rămâneţi pe-aproape!

