Fără şampanie

Posted on 31 Decembrie 2010

10


Voi face primul Revelion fără şampanie. Până acum, oricum am fost la trecerea anilor, o şampanie tot am destupat!

Peste criza financiară, cu care mă laud şi eu, ca toată lumea, a venit faptul că … Pe Ceauşescu, l-au împuşcat în zi de Crăciun. Pe mine m-a tăiat Constantinescu, tot în zi de Crăciun! Mulţumesc medicului cu acest nume, care m-a incizat, ajutându-mă să mă vindec. De-atunci, mă înfrupt, la fiecare şase ore cu oxacilină. Pe antibiotic am dat banii pe care îi strânsesem în puşculiţă pentru şampania Revelionului.

Rău termin 2010-le, rău încep 2011-le! Nu numai eu, ci, tot poporul român. Biruri, taxe, obligativităţi noi, îmbunătăţiri şi pefecţionări, noi accize, … toate însemnând venituri mai mici şi cheltuieli mai mari. Dacă nu murim, rău trăim!

Dar, pentru că se apropie ora 23 şi 59 de minute, după care va bate gongul de 12 ori şi vor suna clopoţeii, semn că am scăpat de amărâtul an 2010 şi intrăm în chinuitorul 2011!, vă urez tuturor cititorilor blogurilor mele

La Mulţi Ani cu muuuultă sănătate

şi, măcar, un dram de noroc!

