Schimbarea modificării transformante

Posted on 9 Februarie 2011

10


Se afirmă că acumulările cantitative ar duce la salturi calitative. După ce blogul acesta a suferit fel şi fel de modificări, adaosuri, transformări minore, a venit vremea saltului calitativ. Am schimbat tema blogului şi, în zilele următoarea, voi mai face un şir de cizelări ca să pot afirma că am atins un nou prag calitativ.

Pentru că se apropie Primăvara, pe străzi au apărut frizerii de crengi, care toaletează coroanele pomilor ornamentali.

Cei (prea) puţini, care au rezistat modernizărilor, cei care nu au fost sacrificaţi pentru parcări.

Cum au dispărut aproape toţi castanii de pe strada Castanilor ori teii de pe strada Eminescu.

Nici chiar pe strada Iorga nu a rămas mare lucru, după răvăşeala cu canalizarea şi modernizarea.

Modernizarea este un cuvânt ce simbolizează, tot mai mult, după experienţa cu salina şi cu centrul, o crimă, în loc să fie o binefacere!

Intenţia este de a avea pomi mai frumoşi la vară. Care să nu-şi încurce crengile cu sărmele, care să nu aducă prea multă umbră pe trotuare (!?), care să poarte cu demnitate ornamentele de Crăciun pe care le lasă Primăria de la o sărbătoare la alta.

Mai multe nu vă pot spune pentru că şefa frizerilor de crengi … nu dă interviuri! Speram să aflaţi şi voi ceva reguli pentru toaletarea pomilor de la voi din curte/grădină. Data viitoare, mă voi prezenta cu o geacă pe care vopsesc CEVATV şi voi avea mai mult succes. Sper!

La fel, am purces şi eu la toaletarea blogului. Am ales o temă care să dea o notă de … profesionalism, care să uşureze accesul rapid la mai multe postări, aducându-l în faţă pe ultimele, scoţându-le din banalul şir indian blogheristic.

Acum, e treaba voastră să-mi semnalaţi tot ce vi se pare, fie că nu ar fi bine, fie că ar trebui făcut mai bine. Comentarii la postări, mesaje pe e-mail, … aveţi mai multe posibilităţi de a mă contacta pentru a vă afla opinia. Mai este valabil şi sondajul, pentru cei care nu l-au onorat, încă, cu completarea.

