Făclia ne cheamă la PROPAGANDA COMUNISTĂ

Posted on 12 Februarie 2011

8


Despre pasiunea mea de peste patru decenii pentru peticuţele de hârtie de pe cutiile de chibrituri ştie … oricine mă cunoaşte. Datorită filumeniei am aflat multe lucruri interesante, am trăită momente înălţătoare, am vizitat 15 ţări, am cunoscut sute de oameni minunaţi! V-am povestit, de curând, cum e cu acest hobby.

Am primit deja două semnale despre faptul că Vernisajul va avea loc miercuri, 16 februarie a.c., ora 13, la Casa de Cultură a municipiului Cluj-Napoca (piaţa Unirii nr. 24, et. I). Deci, e clar că este vorba de o expoziţie.

Nu vă pot spune prea multe pentru că … semnalele nu-mi vin, nici de la expozant, nici de la organizator. Pentru ei, nu sunt important. Organizatorul este chiar supărat pe mine. Am încercat să-i explic că NU POT onora invitaţia de a expune şi, în purul stil românesc şi … profesionalist!, el ŞTIE CĂ NU VREAU!

Despre filumenie, puteţi afla mai multe aici, aici, aici sau … aici

Poate, voi reuşi, cândva, să mă apuc să-mi scriu memoriile de filumenist. Vă asigur că vor cuprinde foarte multe povestiri hazlii, dar, foarte interesante. Multe legături între chibrituri şi aspecte la care nici nu v-aţi fi gândit!

