7+10

Posted on 25 Martie 2011

3


Galeria municipală de artă de pe Libertăţii – colţ cu 1 Decembrie 1918, cea căreia maestrul Picovici nu vrea, nici în ruptu’ capului, să-i spună altfel decât 7+ (în traducere libertină: şapte cruci!) va trebui să adopte un nou nume. Pereţii exteriori se dublează cu 10 cm de polistiren, deci, avem: Galeria 7+10!

În seara zilei de 25 martie a.c., s-a desfăşurat evenimentul vernisării expoziţiei de pictură a Mihaelei Gligor, una dintre Doamnele artei plastice turdene.

Pentru că nu am reuşit să ajung decât la spartul târgului, la „taclalele de după”, am rugat pe vecina mea să se justifice: ce şi de ce a făcut.


Imagini ale lucrărilor din expoziţie am cules înainte de amiază, în liniştea sălii fără public, şi vă ofer câteva, spre admirare şi … regret, dacă nu profitaţi de faptul că expoziţia este deschisă până la … (aflaţi voi trecând pe la expoziţie!).

Poze

Ş-am încălecat pe-o paletă şi… nu găsesc rimă! De-aceea, vă spun că, atmosfera a fost prietenească, bisericuţele înfiripându-se şi refăcându-se necontenit în orele ce au urmat. Poate, aceste momente de informal sunt mai valoroase decât evenimentul însuţi.

