Măreţele obiective portocalii ale oraşului

Posted on 19 Aprilie 2011

0


Dacă m-aş fi plâns de lipsa de subiecte pentru blogul meu de Cetăţean, astăzi ar fi fost o zi mare! Tocmai am primit indicaţii preţioase de la unul dintre cititorii mei, mai imparţial decât mine, mai documentat, mai obiectiv şi mai aproape de zona porcotalie!

Un Alex (poate, chiar aşa îl cheamă! dar, a omis să precizeze blogul pe care scrie mai bine decât mine! să fie sănătos!) îmi scrie foarte revoltat de lipsa mea de imparţialitate, de răutatea cu care nu vreau să văd măreţele realizări ale iepoci porcotalii în mun’cipiu’ Turda, … Mai bine citiţi, poate, veţi înţelege mai bine ca mine (pe mine mă cam deranjează derapajele de la logică şi ortografie):

nu are importanta ca esti un simplu blogger atata timp cat esti impartial…dar la tine se vede clar ca ai ceva cu administratia locala…intradevar nu toate lucrurile care le-au facut sunt de cea mai buna calitate dar trebuie sa recunoastem ca administratia asta asa portocalie cum e a schimbat orasul in bine.adu-ti aminte cum arata stadionul in 2004 dupa adminitratia rosie…cum aratau trotuarele pe libertatii p-ta 1 dec si p-ta romana…nu mai vb de zona blocuri unde in ultimul an s-a lucrat din greu.cum arata parcul zoo…cum arata amplasamentul unde e parcul teilor…cum arata durgaul?dar drumul spre durgau? daca mergi in poiana baga-te putin printre case pe strazi sa vezi unde s-a asfaltat…daca mergi prin bai ai sa gasesti si acolo strazi asfaltate…salina arata super chiar daca tie nu iti convine.anul trecut din cate stiu a fost obiectivul turistic care a atras cei mai multi turisti( mai multi ca si pelesul branul etc) deci hai sa nu mai fim rautaciosi si sa fim realisti. nu am nimic cu portocalii cum le zici tu dar nici nu as vrea sa vad Turda cum o vedeam inainte de 2004 cand era condusa de Blatzilu si gasca lui de pasisti corupti care nu au facut altceva decat sa isi sporeasca averile. aaa si am uitat sa te intreb cum aratau scolile din oras inainte de 2004 si cum arata acum?parculetul din turda noa ma refeream la cel mic cu fantana arteziana si monument? nici ala nu e bun? dar scoala din poiana care e aranjata si are si sala de sport nu e buna? nu imi plac cei care sunt gica contra si pana acum iti apreciam munca…dar am vazut ca ai inceput numai sa cauti nod in papura si sa sti ca nu merita. mai bine sa recunoastem meritele fiecaruia decat sa incercam sa bagam de vine. o seara faina

Am extras, din textul de mai sus,

lista măreţelor realizări porcotalii

1. stadionul
2. trotuarele pe libertatii
3. trotuarele p-ta 1 dec
4. trotuarele p-ta romana
5. zona blocuri
6. parcul zoo
7. parcul teilor
8. durgaul
9. drumul spre durgau
10. in poiana baga-te putin printre case pe strazi
11. scoala din poiana care e aranjata si are si sala de sport
12. bai strazi asfaltate
13. salina arata super
14. scolile din oras
15. parculetul din turda noa
16. fantana arteziana si monument

Nu ştiu dacă bine sau nu, dar, i-am răspuns cum am putut şi eu:

E clar că nu vrei să înţelegi: dacă nu sunt de-acord cu tine, e bai?! Îmi spui că trebuie să văd şi partea bună? Ai dreptate. Dar, îmi ceri să laud o cămaşă albă, scobită, călcată, pe care se vede urma sosului de roşii.
Văd că eşti obsedat de Salină şi de numărul de turişti. Am spus, nu o dată, dar, nu cred că ai timp să observi şi alt ceva: E o realizare uriaşă ca disneyland – atrage turişti şi bani!pentru care s-a sacrificat aspectul vechii mine. De curând, cineva îmi povestea că în Polonia, într-o astfel de mină de sare, în afară de facilităţi de acces (trotuare, scări, lifturi, …) nu s-a intervenit deloc! E-adevărat că numai cu atâta, nu se puteau toca chiar şase milioane de euro! De ce n-au făcut disneylandul în faţa Primăriei, în clădirea de care nu pomeneşti nimic. Dacă, porcotalii tăi ar fi rezolvat, într-un fel sau altul, imensa budă publică din faţa Primăriei, multe le-aş fi iertat!
Îmi pare rău că pierd un cititor atât de imparţial (fleoşc!) şi documentat, care s-a hotărât să nu-mi mai aprecieze munca (fleoşc!), …

N.B.: despre cât de corupţi au fost cei din gaşca lui Blaziu şi cât de curaţi sunt cei din gaşca lui Ştefănie, vom afla în viitorul mandat … al PSD sau PNL sau … PCUS!!! Hoţul neprins … Observă cum ajung la tribunal apropae toţi cei care nu mai sunt în funcţii! Urmează staţia Ştefănie, cu peronul pe partea pedele!?

Mult stimte şi iubite cititor imparţial şi obiectiv, te asigur că vor urma, pe acest blog, 16 articole – cu foarte multe imagini, care vor evidenţia imparţialitatea şi obiectivitatea atât de evidentă în textul tău! E uşor a scrie critici, când nu ştii despre ce este vorba, nici măcar în propoziţie, darămite în frază!

O singură observaţie îmi permit: Alexule, dacă ţie-ţi place să mănânci seminţe şi să scuipi cojile pe dalele proapăt montate şi, tot, proaspăt crăpate din centrul modernizat porcotaliu, asta nu înseamnă, nici că centrul e frumos, nici că gestul tău îl depăşeşte!

Ultimii (Doamne, fereşte!) comentatori: florinapacuraru.wordpress.com, teonegura.wordpress.com, cuvintepreamulte.blogspot.com, colectionaramodoro.wordpress.com, arcadia-solum.blogspot.com, crissmary27.wordpress.com, iullisa.blogspot.com, se-cret-blognotes.blogspot.com, irinacomba.blogspot.com, coolnewz.info, redsky2010.wordpress.com, dorinescu.ro, vis-si-realitate-2.blogspot.com, stropidesuflet.wordpress.com, worldofsolitaire.wordpress.com, viorelgrecu.wordpress.com, daurel.wordpress.com, andibob.wordpress.com, arci.ro, dumuraru.wordpress.com, omulvaly.wordpress.com, zoltybogata.wordpress.com, silavaracald.cotcodacii.ro, infwork.wordpress.com, efigiaindilema.blogspot.com, grapefruits.wordpress.com, mirelapete.dexign.ro

