16. Monumentul de la capătul lui Iorga

Posted on 20 Aprilie 2011

3


În postarea „Măreţele obiective portocalii ale oraşului” am publicat o listă cu 16 obiective din oraşul euRÂPEan Turda,  măreţe realizări ale administraţiei locale de culoare porcotalie. Lista mi-a fost oferită de un cititor „imparţial”. Am promis detalii. Încep cu … ultimul de pe listă, cu voia dumneavoastră. Am impresia că … nu şi cu a Primarelui!

Aceasta este declaraţia mea, pe care o dau, o semnez şi o susţin.

Nu am înţeles ce l-a făcut pe primar să fie atât de amabil încât să se ofere să-mi ajute la rezolvarea problemelor, pe care nu le am. Ba, am: când cineva nu-mi răspunde la salut, nu-l aud şi nu-l văd … bine! Dar, nu am avut curiozitatea să-l întreb de orarul de la Primărie. Era ora amiezii şi am avut impresia că duce gunoiul acasă. Cine-i harnic, e harnic la orice oră!

