15. Părculeţul din Turda Nouă

Posted on 21 Aprilie 2011

4


În postarea „Măreţele obiective portocalii ale oraşului” am publicat o listă cu 16 obiective din oraşul euRÂPEan Turda,  măreţe realizări ale administraţiei locale de culoare porcotalie. Lista mi-a fost oferită de un cititor „imparţial”. Am promis detalii. Continui cu obiectivul 15. parculetul din turda noa (am respectat grafia utilizată de vajnicul apărător al administraţiei porcotalii din urbea noastră eu-RÂPE-ană) Este vorba de părculeţul din Turda Nouă, cel ce înconjoară vechea Biserică reformată.

Nu am nimic de comentat, în afară de ceea ce aţi auzit în filmuleţ.

După cum vedeţi, cititorul meu nu prea are dreptate în aprecierea lui. Parcul nu prea seamănă cu cele pe care le-am văzut prin alte ţări. Europene. Adevărul e că … nu le-am văzut chiar pe toate!

