De la Copăceni spre casă

Posted on 6 Mai 2011

0


După zece zile petrecute la prietenii din Copăceni, delegaţia daneză se pregăteşte de plecare. Joi, după-masa, a avut loc „diseminarea rezultatelor proiectului” şi spectacolul de despărţire.

Să nu-mi cereţi detalii despre rezultatele proiectului. Mi s-a explicat că … vor fi gata, cândva. Dacă le voi primi, le veţi avea şi voi la dispoziţie. Din păcate, astăzi, nu am putut fi la Copăceni ca să filmez … lacrimile despărţirii!

Notă: Din păcate, condiţiile au fost potrivnice realizării unor filmări de calitate. Lumina aiurea, dispreţul faţă de fraierul care nu munceşte (nu contează că-l îmbrâncim ori trecem prin faţa lui, el doar, filmează!), starea mea de sănătate, … Dar, sper că am reuşit să vă arăt ceva din ce s-a petrecut la Copăceni. În curând, voi adăuga şi albumul cu imagini.

Posted in: 12 - Şcoala