Biblioteca vie de la Raţiu

Posted on 14 Mai 2011

11


În cadrul Săptămânii voluntariatului, Centru Raţiu pentru Democraţie a organizat o activitate suficient de interesantă ca să-mi stârnească interesul şi am acceptat să devin una dintre cărţile vii din biblioteca pentru … toţi!

Am fost „Carte de filumenie„, desigur.

Am primit şi am acceptat invitaţia de a fi o carte vie, din care doritorii să afle informaţii despre colecţionare, în general, şi despre filumenie, în special.

Celor care m-au „citit” (întrebat) – chiar dacă au fost mai puţini decât am sperat, eu şi organizatorii -, le-am vorbit

despre valenţele educative ale colecţionării, ale hobby-urilor,

despre rolul lor în compensarea stresului cotidian,

despre importanţa pentru transmiterea – către cei de după noi – a unor informaţii despre viaţa societăţii la un moment dat, …

precum şipoveşti” despre filumenistul – care sunt de peste patru decenii.

Detalii despre proiect aveţi aici.

Alte „cărţi” au fost tot atât de interesante.

 

Nu ştiu alţii cum simt, dar, eu, timp de mai bine de două ore, am fost foarte încântat pe post de „carte răsfoită”, dar, şi de cititor răsfoitor de alte cărţi, deopotrivă. Mai ales că, selecţia „cărţilor” a vizat o paletă extrem de largă şi de … enciclopedică. Aşa ne-am întâlnit, pe acelaşi „raft de bibliotecă”, şi americanul ori consilierul local, şi feminista ori parapantistul, şi preotul ori scenograful, …

Posted in: 22 - Evenimente