Poveşti de seară

Posted on 14 Iunie 2011

2


Astă-seară, venind de la Câmpia Turzii, m-am oprit prin Oprişani. La Biserica cea nouă, l-am întâlnit pe părintele Dorin Sas şi am tăifăsuit câteva minute, mai ales despre noul corp de clădire ce sporeşte zestrea Centrului de Îngrijire şi Asistenţă pentru Vârstnici „Acoperământul Maicii Domnului”, cu Grădiniţa socială la mansardă, unde copii şi bătrâni au parte, nu numai de sprijin material, pentru educaţie, unii, pentru o bătrâneţe mai liniştită, alţii.

Să-i dorim părintelui Dorin Sas, multă sănătate şi viaţă lungă.

Alte detalii despre activitatea părintelui şi despre oferta adresată membrilor defavorizaţi ai comunităţii, puteţi găsi în postări mai vechi: Adevăr grăit-ai, Părinte!, Coruri, picturi şi reportaj, Grădiniţa mea de toamnă, precum şi multe altele.

O altă problemă, ce am discutat-o , a fost „numărul de vizitatori pe blogul meu„. Am răspuns, în glumă că am … trei. Apoi, i-am explicat: un singur vizitator dacă aş avea, ar merita să continui blogul!

