Barber’s queue fără ploaie

Posted on 12 Iulie 2011

5


Zilele trecute am primit de la Indrei un SMS. Zicea mesajul că sunt invitat la un BBQ la Petreştii de Jos, marţi, 12 iulie, la ora 12, de ziua lui. Până acum am mai fost la grătare, dar, încă, nu am fost la un BBQ (nici nu ştiu ce însemnă: barber’s queue?), am confirmat intenţia de participare.

Iniţial, ne făcusem planurile: plecăm pe la 8, eu şi Ulise, per pedes, caajungem la miezul zilei la locul cu pricina. Din păcate, prognoza meteo m-a păcălit: a spus ploaie pentru toată ziua şi … am acceptat să fiu dus de Indrei cu maşina.

Pentru că fost o petrecere privată, voi posta doar câteva imagini. Şi voi adăuga că fost frumos. Participanţi au fost echipa CRD, plus nişte prieteni, din Turda, din ţară şi din străinătate. Aerul cu aromă de pădure, la început, şi cu aromă de mititei, fripturi de purcel şi aripioare de pui, după ce Maestrul Cornel şi-a mai dovedit o dată măestria, de bere rece şi vinuri, alb sau roşu, după gustul fiecăruia, au „dezgheţat” atmosfera (caniculară, vag temperată de vecinătatea pădurii) şi ne-au pregătit pentru momentul de „după”: torturile şi tradiţionalul „La mulţi ani”, cântat cu multă tragere de inimă, pe mai multe voci decât participanţii prezenţi, împreună cu glumele şi veseli specifice evenimentului marcat între prieteni!

 

65 de ani?

Deci,

La mulţi ani, Indrei!

pentru a 65-a oră

Pe la orele 16, am părăsit „baricdele” şi m-am întors la Turda. La Cheile Turzii, vom merge, de astă-dată cu Ulise şi cu Mihai, sâmbătă pentru un eveniment – o lansare de carte – ce va avea loc în curtea Doctorului Berăianu! Singurul regret pe care m-a chinuit a fost … vreme splendidă! Regret pentru că am luat plasă meteorologică. Ca să mă ierte, i-am adus Prietenului un pumn de oscioare şi … am ieşit – pentru vreo trei ore – la Durgăul nostru.

