De pe Everest în Cheile Turzii

Posted on 19 August 2011

2


Aproape că pot spune că am – n-am treabă, ţuşti! în Cheile Turzii. Cu Ulise, evident. Luni, aveam treabă la Petreşti de Sus şi, poate, ocoleam Cheile, dacă nu aflam că stâncile sunt onorate de prezenţa unui mare alpinist, pe care l-am cunoscut cu câţiva ani în urmă.

Am ajuns – în parohia Dr. în mici Berăianu – cum s-a apropiat manoşul orar (certamente: cel de la ceasul digital) de marele X … al orei 10. După câteva minute de aşteptare, a apărut …

Horea Colibăşanu – primul român care a urcat pe K2

Pentru mai multe informaţii despre Horea – un timişorean … din Slatina (după propria-i mărturisire!) şi isprăvile lui, accesaţi link-ul din titlu.

Deci, nu mai adaug decât că-i mulţumesc Prietenului Mihai Vasile că a ciripit. A propos de ce spune Bucureşteanul cu Cheile Turzii în sânge despre Prietenul Ulise: „Salutări prietenului Ulise al II-lea şi felicitări pentru că, din câte am auzit, el este unul dintre puţinii câini care se poate lăuda, pe lângă faptul că are blog, şi cu urcarea vârfului lui Puşcariu din Cheile Turzii! Mă bucur pentru că Ulise, doar ajungând să se plimbe prin Cheile Turzii, a realizat o performanţă cu care mulţi români, turdeni clujeni sau de prin alte locuri ale ţării, nu se pot încă mândri!!! Într-un viitor apropiat sper să-l putem iniţia şi în alpinism. Grota lui Hili îl aşteaptă…”!

Erata: Horia a ajuns pe vârfurile K2 (8.611 m), Manaslu (8.163 m), Dhaulagiri (8.167 m), Annapurna (8.091 m) şi Makalu (8481 m).
Everestul încă nu se află în formidabilul palmares al lui Horia Colibăşanu.

Adevăraţii jurnalişti, profesioniştii,  mai umflă un pic, ca să dea bine. Trebuia să scriu Himalaya, nu, Everest. Dar, luaţi-o ca licenţă … poetică!

Posted in: 6 - Sport