Doamna picturilor rătăcite prin iarbă recidivează

Posted on 29 Septembrie 2011

7


Daca ati citit postarea Vouloir, c’est pouvoir, ati retinut ca urmeaza … ca Doamna picturilor ratacite prin iarba sa recidiveze trimestrial.

Pe Mariana Berinde am avut plăcerea să o întalnesc, prin Turda, si mi-a spus ca:

Deci, ați retinut: este vorba de 16 octombrie, o noua frumoasa (sa speram!) zi de dumincă, cu picturi răsfirate prin iarba toamnei de la Petreștii de Sus. Daca ploua, lucrarile de arta – pentru ca, pe langa picturi, sunt expuse si sculpturi ori alte manifestari plastice – vor fi expuse într-o noua locatie: în șopru!

Dar, pana atunci, mergeti la Biblioteca municipala „”Teodor Murasanu”din Turda noastra, ca sa vedeti … ne spune pictorita:

Tot de-acolo, pentru cei care nu aveti timp de vizitat expozitia, va ofer niste imagini, inghesuite intr-un album.

Eu mi-am notat in agenda. Va sugerez, ori sa faceti ca mine, ori sa cititi zilnic acest blog. Cred ca varianta a doua v-ar fi mai benefica!

Posted in: 22 - Evenimente