SEDL la Turda

Posted on 14 Octombrie 2011

2


Cum v-am prevenit de ieri, astăzi am fost la Primărie. În Sala mare. Ca să văd ce v-am spus că voi vedea!

În organizarea Primăriei şi Consiliului local, a Societăţii cultrale „Filarmonia”, cu colaborarea Şcolii „Teodor Murăşanu” şi a Centrului de tineret Turda (mi s-a atras atenţia să nu uit pe careva şi i-am luat, pe rând, de pe afiş!), a avut loc dezbaterea Drepturile copiilor, pe post de Drepturile omului la nivel local.

Copiii au venit cu drepturi desenate liber, după discuţii explicative anterioare, pe care le-au susţinut, democratic, de pe locurile unde stau, de regulă, consilierii locali.

Moderatori au fost Dana DEAC, de la Filarmonia, şi Nadia MITREA, de la FERI din primărie. Cum, nu ştiţi cine e FERI în primărie? Este serviciul „Fonduri Europene şi Relaţii Internaţionale”!

Jos, înainte de a ajunge în primărie, am văzut o … Samurai de Turda!

Alte imagini de la şedinţă, aveţi

aici,

aici,

aici,

aici

şi aici

Acum, că ne-am lămurit cu democraţia copiilor, pentru că, de cea originală a lui Iliescu ne-am săturat!, vă rog să vă gândiţi, foarte serios, la ce veţi face duminică.

Noi, Ulise şi cu mine, ştim:

ne rugăm de meteorologi să zică vreme faină ca să putem merge la Petreştii de Sus!

Vezi, explicaţii în afişul alăturat:

