Cu pensionarii la Dumbrava

Posted on 26 Octombrie 2011

0


Pentru că au fost cuminţi, şeful bătrânilor cu pensii şi-a dus ciracii la Dumbrava. Nu la cea Roşie ori la cea Minunată, ci, la cea cu Mănăstire. De Sfântu’ Dumitru. Adică, astăzi.

http://youtu.be/2tPwT-iGkeg

După o mică şedinţă de bârfă, de încălzire,

apoi, alta de istorie despre viaţa Sfântului Dimitrie,

pensionarii s-au îmbarcat, bifaţi de pe listă,

în autocarul ALIS.

Chiar dacă nu am trecut peste şapte munţi,

peste Dealul Sularea tot am trecut.

Am trecut şi peste graniţa

dintre judeţele Cluj şi Alba.

În pridvorul bisericii mănăstirii,

s-a săvârşit slujba

închinată sărbătoritului.

Turdenii au participat la serviciul religios,

amintindu-şi de datoriile creştineşti

şi de cei plecaţi din viaţa aceasta.

Unii s-au bucurat de tihna

părculeţului din curtea mănăstirii.

După slujbă,

grupul

avea

în program

un popas la …

Popasul Stejeriş.

Un popas

cu mici,

cu bere

şi cu voie bună.

Cei întâlniţi

la orele înserării,

mi-au confirmat

au mai petrecut

o zi plăcută,

împreună

cu colegii

de asociaţie:

Asociaţia pensionarilor

„Dr. Ioan Raţiu” din Turda.

Pe la orele zece, având şi alte treburi pe lista personală, am părăsit grupul, revenind – cu auto-stopul – la urbea de plecare.

