Moş Nicolae la Corneluş

Posted on 15 Decembrie 2011

8


Pe blogul Zamfir On Line, găsiţi deviza: Sunt mai fericit, când îţi pot fi de folos. În traducere, ar veni cam aşa cum  aţi văzut pe blogurile mele. Ultima ispravă reuşită, deocamdată, este vizita „în numele lui Moş Nicolae”, la amicul Corneluş.

În numele lui Moş Nicolae, dar, şi în cel al Zânelor Anca şi Floriana, al Spiriduşilor Marcel şi … Zamfir, precum şi al altor Zâne şi Spiriduşi, care au contribuit şi ei cu câte ceva, am decartat nişte pungi chiar în faţa flăcăului şi a surorii sale.

O maşinuţă teleghidată, cu un set de baterii de rezervă, o păpuşă, cu o rochiţă şi pantofi de schimb, un rucsăcel cu nişte rechizite, precum şi, evident, multe dulciuri.

Adică, nişte cadouri.

    În aşteptarea Zânei

Zâna cu ursuleţul

Am ajuns la bloc

Ne primiţi?!

Zâna Floriana în numele tuturor Zânelor

Spiriduşul Zamfir în numele tuturor Spiriduşilor

Acum, mai trebuie trase nişte sfori ca să-l ajutăm pe Moş Crăciun să îndeplinească rugămintea, visul şi dorinţa, cea mai arzătoare a Corneluşului „nostru”.

Din informaţiile ce le deţin, Moş Crăciun este plecat în căutarea unui sac mai mare, în care să încapă cadouri de crăciun, poate, chiar şi … un computer!

Cel mai păgubit voi fi eu: pentru că i-am promis că, dacă Moş Crăciun face efortul să-i aducă un computer, eu voi trece săptămânal pe la Corneluş ca să învăţăm să-l folosim. Nu numai pentru joacă! Cine ştie, poate, asistăm la naşterea unui coleg pentru Bloggerul Ulise!

Notă: nu ştiu de ce, copiii – din zona blocurilor – susţin că eu aş fi fost, ieri, Moş Crăciun?! eu nici nu am fost prin Câmpia Turzii (pe cuvânt de … mincinos!); poate, că Moşu’ să-mi fi împrumutat chipul?! Îl dau în judecată, dom’le!

