Turda revol

Posted on 17 Ianuarie 2012

10


Ar fi trebuit să fie „Turda revoluţionară”, dar, nu s-au adunat decât câţiva dintre foştii revoluţionişti, ca să-şi plângă indemnizaţiile tăiate. Vorba cuiva: pentru cin’şpe milioane pe lună pierdute şi eu aş striga: Jos, Băsescu!

Nu este prima zi cu „revolta” la Turda. Se aduna in fiece seara, un grup de injuratori, care cer, ba, demisia lui Basescu, ba, a lui Boc, ba, a Guvernului, ba, a … nimanui. Dar, trebuie strigat, fluierat, … ca sa nu ramana Turda mai prejos. De vreme ce si Anglia si Austria isi are falitii ei, … Sosirea lui Zahan a adus deplina securitate pentru manifestanti. Majoritatea sunt revoltati ca nu mai traiesc bine … fara „drepturile” nedrepte ce le incasau. În numele participarii la Marea Aglomeratie din Decembrie, cand „au luptat, ca ilegalistii sa nu mai aiba privilegii”. Anca isi face si el propaganda sau „mentine legatura cu masele”. Se cer poze, ca „sa avem dovezi ca am participat”! Sunt prezenti si reprezentanti ai mass-media, dezamăgiţi că vor consemna … lipsa ultraşilor şi a bătă(li)ilor din alte oraşe.

Veti zice ca nu-s jurnalist profesionist si, de-aceea, nu inteleg miscarea populara ce se desfasoara in oras. Sub supravegherea discreta a politiei, si comunitare si mare, precum si a jandarmilor. Zgribuliti de frig, ii vezi taifasuind prin masini. Că, …

… în faţa ruinei fostei viitoare Case de cultură, se desfăşoară, doar, programul artistic, dedicat zilei celui ascuns la Cotroceni.

De unde, nu intelege ca ar fi cazul sa plece.

Iata doua filmulete care va vor edifica mai bine:

După cum spune şi pancarta, vrem ca totul să se dubleze! Adică, tot ce ni se dă!

Şi nişte imagini:

Şi … la revedere! I-am lăsat să se distreze şi, eu, am plecat la treburile mele. Nerevoluţionare. Fără indemnizaţie!

Notă: o relatare mai amplă şi mai profesionistă (!) a evenimentului, găsiţi în Ziarul 21.

