A fost odată … de n-ar mai fi niciodată!

Posted on 28 Ianuarie 2012

0


Mesajul primit de la Prietenii din Israel, nu necesită comentariile mele:

În 27 ianuarie 2012 este Ziua Internaţională a comemoriei Holocaustului.
După cum ştiţi deja, mama mea este un supravietuitor al Shoah / Holocaustului. Avea 14 ani şi jumătate când aceasta a fost deportata la Auschwitz. 28 de membri ai familiei ei apropiate, inclusiv sora ei mai mica, au pierit acolo.
Nu trebuie să uităm acele zile întunecate din istoria omenirii.
Nu trebuie să permitem ca astfel de atrocităţi să se întâmple cu oricine! Şi noi trebuie să ne reamintim şi sa aratăm generaţiilor tinere adevărul despre această tragedie.
Crearea de prezentari este modul meu de a încerca să păstreze vie memoria celor care au fost ucişi!
Am si versiune in engleza si ivrit.
Dacă cineva este interesat, vă rog să-mi scrieti.
Numai bine,
Noemi
http://se-cret-blognotes.blogspot.com

Acesta este textul mesajului primit. Prezentarea o aveţi aici.

Să ne plecăm fruntea în memoria victimelor şi să strângem rândurile pentru a nu mai permite repetarea ororilor!

Posted in: 7 - Istorie