La zi prin oras

Posted on 27 Februarie 2012

2


Am fost acuzat, evident, de unul care nu-mi citeşte blogul cu atenţie, că nu aş mai publiuca poze pe blog. De curând, am publicat postarea Zapada, nu-i ca vara!, plină de imagini! Totuşi, îmi asum critica şi vă prezint câteva imagini surprinse la o trecere prin oraş. Vineri.

Civilizaţie

la dublu:

aiuritorităţile locale

nu au prevăzut

(la „modernizare”!)

scurgere ceternei,

iar,

locuitorul

a maltratat-o

Trotuar

de stradă

principală

(nu e …

str. Nicolae Iorga!)

Tineri însetaţi

de cultură

citesc

„pe rupte”! (sic!)

afişul de la uşa

fostei viitoare

Case de cultură

din Turda

(oraş euRÂPEan!)

Poliţia loyală

(arhitectului Mirciulică)

se îngrijeşte

ca trotuarele

să nu fie ocupate

de zăpadă

sau de maşini parcate

sau de gunoaie

aruncate

aiurea

(ca-ntr-un sat

necivilizat!)

Salubritariştii

(viitori votanţi

porcotalii?!)

sunt în grevă

(plătiţi

din

taxa de salubritate

obligatorie)

Chiar şi

porumbelul alb

este

pătat

La „poarta piaţului”

au dispărut

agenţii poliţiei

pentru că au năvălit

mărţişoriştii

Semn de

Primăvara iminentă!

Şi de …

„luna curăţeniei”!

Ar trebui să înceapă de la … Primărie!

Cititorule, dacă nu-ţi ajunge ce am postat aici, îţi sugerez să citeşti şi celelalte bloguri de care mă ocup, direct ori indirect: On Line, Turdeanu‘, Ulise, Zamphotograph, Amintiri, De Turda, AEFC, Colecţionara, Florina

