Iar, la zi prin oras

Posted on 8 Martie 2012

10


Cu o săptămână în umbră, mă plimbam La zi prin oras. Încerc, astăzi, o nouă plimbare. Ilustrată şi cu imagini mai vechi. „Din arhivă” – cum se spune.

Mai întâi, m-am întâlnit cu vicele, Arhitectul Mircea (voi publica şi nişte imagini cu „minunatul” parc, creat sub oblăduirea sa, … în locul lapidarium-ului!, mâine).

Era la muncă:

împărţea flori şi pupa femeile.

Sper că tot aşa va considera şi doamna Irimie – că este o sarcină de serviciu!

Profit, ca să adaug şi eu un

La Mulţi Ani, cu muuuultă sănătate, tuturor femeilor

şi bărbaţilor de pe lângă ele (prieteni, soţi, amanţi, părinţi, copii, colegi, …)!

Dacă tot am fost pe lângă Teatrul municipal, m-am uitat la clădirea „reabilitată”, de curând!

Se pavoazează afişierul.

Dar,

pe Castanilor

– acolo unde parchează primarele –

e jale!

În cele din urmă, am admirat noul stil de parcare, prin centrul european, bântuit de comunitari, câini şi agenţi, până la înfiinţarea poliţiei rutiere, locale ori naţionale (pe teren, că, pe hârtie le avem, dar, lucrează numai în birou!!!). Dacă s-ar taxa sau amenda aceste parcări aiurea, s-a aduna banii necesari ca să se … remodernizeze centrul modernizat anul trecut (chiar dacă nu-s profesionist: să nu spuneţi că nu v-am avertizat!)!

Am mai văzut coşul unui vapor:

... şi fosta moară de pe Valea Racilor

(colţul lui Haşdeu cu Mircea cel Bătrân)

Şi n-am încălecat decât pe şaua bicicletei şi v-am povestit ce-am mai văzut prin oraş.

Cine ştie câte fulgere mi-am atras cu noua postare … vom afla.

Cine ştie cine va mai fi atins de …

… zamfirită alergică!

