Între Chei

Posted on 13 Martie 2012

4


Vă derutez iar cu un titlu enigmatic. Sâmbătă am fost la Cheile Turzii. La plecarea de-acasă, într-o scurtă hălăduială, de testare a stării de sănătate a Prietenului meu, am aruncat o privire spre … Cheile Turzii. La întoarcere, de pe deal, am văzut, iar, tot, … Cheile Turzii. Zilele trecute, de la Crucea mântuirii neamului, am văzut, în depărtare, Cheile Turzii. Deci, putem afirma că trăim … între Chei.

Să vă povestesc? Nu am ce. Imaginile grăiesc singure. Delectaţi-vă! Dacă nu sunteţi mulţumiţi de jocul meu de cuvinte, amintiţi-vă că avem, foarte aproape, şi Cheile Turului.

Oricum, sunt imagini mai frumoase decât dacă mergeam la un nou episod din „Primăvara culturală turdeană” şi aş fi supărat, iarăşi (!) pe directoreasa Casei de cultură, povestind, nu ce a vrut să fie evenimentul, ci, … realitatea!

