Festival(uri) de teatru de amatori

Posted on 30 Mai 2012

0


Zilele acestea, prin Turda, bate vânt de efervescenţă culturală şi … electorală. Sediile de partide de vin, mai mult ori mai puţin ad-hoc, galerii de artă. Străzile sunt împânzite cu afişe mai sau mai mici, după bugetul „catindatului”. Scene de … teatru de amatori.

Teatru de amatori la Raţiu

La CRD a avut loc un festival de teatru de amatori.

Despre calitatea spectacolelor a deliberat un juriu.

Teatru de amatori cu Raţiu

La Casa de cultură din Câmpia Turzii şi la Primăria din Turda, au avut loc, împreună cu Fundaţia şi Indrei Raţiu, tot un fel de festival de teatru de amatori.

Despre calitatea spectacolelor vor delibera alegătorii.

Această prezentare necesită JavaScript.

Imaginile sunt amestecate, de la cele trei spectacole, de la Casa Raţiu şi Şcoala „H.C.C.”, de la Câmpia Turzii şi Turda. Şi textul este extrem de succint. Pentru că, pe de-o parte, nu am putut participa, nici la toate evenimentele, nici integral la cele la care am ajuns , pe de-alta, nu mai am o conexiune (la internet), care să-mi permită mai mult decât aveţi în această postare.

V-am prezentat două festivaluri de … teatru. Jucat de amatori. Miza este diferită- În primul caz, o Diplomă. În cel de-al doilea, … o sinecură. Per total, la final, … alegeţi. Astăzi şi … în 10 iunie.

