Motocicletă de-un … Ron

Posted on 21 Iulie 2012

7


În stilul românesc de a face lucrurile în pripă, doar, pentru orgoliul personal ori pentru a mulge de la buget ceva ţechini, la Turda s-a desfăşurat … ceva cu duduit de motociclete. Vechi. Am căutat afişele care să mă informeze şi, tot ce am găsit, au fost afişele STP-ului, care anunţau pentru astăzi tradiţionala bulversare de program, trasee, staţii, …

C în fiecare an, la Turda se adună pasionaţii de motociclete vintage, pentru discuţii amicale, laudă şi un mic concurs, demonstrativ. Pentru acest eveniment, turdenii au plătit cu … o sâmbătă dimineaţă cu centrul blocat şi cu transportul în comun deranjat. Tocmai când, tot în centru, se desfăşura o nouă ediţie a Târgului produselor naturale şi tradiţionale.

Această prezentare necesită JavaScript.

Vedetele au fost o Mobra 50 Super şi o motocicletă FN, produsă în Belgia anului 1910. Prima, fiind mai cunoscută, o vedeţi doar într-o imagine. Despre cea de-a doua, am discutat cu Ron, deţinătoruul ei:

Alte detalii despre eveniment vă oferă colegii de la Ziarul 21.

Eu am plecat cu zgomotul care mi-a încântat copilăria: duditul motoarelor în doi timpi! Pe la opt ani, desluşeam şi stabileam tipul motocicletei care trece, chiar şi numai după sunet.

Notă pentru Prieteni: Pentru a putea continua, am nevoie de ajutorul vostru: folosiţi informaţiile din imagine (pentru orice donaţie, oricât de mică! pentru alte detalii, vă rog să postaţi un comentariu şi vă răspund la adresa de e-mail ce-mi indicaţi acolo)

Posted in: 6 - Sport