Dreptul la replică al Tigerului

Posted on 31 Iulie 2012

1


Vineri, v-am prezentat păţania din parc, unde, un angajat al Tiger Security se credea … tiger! Abia astăzi am reuşit să stau de vorbă cu şeful tigrilor!

Aşa cum spunea Adrian Bucea, şeful local al Tiger Security,  şi telefonic – imediat după incident -,

agentul şi-a depăşit (putin cam … grosolan!) atribuţiunile de serviciu.

A acceptat să filmez discuţia noastră, ca un drept la replică:

Se pare că şi sugestia mea, privind îndepărtarea câinelui din zona cu alei, cu oameni în căutare de linişte, cu copii jucăuşi, va fi luată în serios.

Mulţumesc, Domnule Bucea!

Evident că am acceptat scuzele, consider incidentul închis, şi sper în nerepetarea lui. Vreau, numai, „îndreptarea păcătosului, nu moartea lui”. Nu mă încălzeşte cu nimic mărimea pedepsei ce o primeşte. Vreau, numai, să mă plimb prin parc, neagresat de … „oameni de ordine”!

*

Nota: am trecut astazi prin parc: cainele a fost mutat intr-o zona mai putin circulata!

Noua reşedinţă                                                                                    Vechea zonă a rămas … liniştită!

Deci, se poate! Mulţumesc, Domnule Bucea!

