Sf. Nectarie a trecut prin Turda

Posted on 8 August 2012

0


V-am vorbit despre trei Evenimente ortodoxe in desfașurare în zonă, în aceste zile. Cu regret, nu am putu merge la Măn[ăstirea Petridului, nici singur, nici cu Ulise, … Acolo, la eveniment a fost prezent si Inaltpreasfintitul Arhiepiscop si Mitropolit Andrei. Dar, am participat la intalnirea cu Moastele Sf. Nectarie (Sfantul Nectarie – vindecatorul de cancer), in trecerea sa pe la Biserica din Oprisani.

Sf. Nectarie patroneaza Centrul de ingrijiri paleative din Cluj Napoca, de pe str. Cernei. Este motivul pentru care, moastele sale au fost aduse, de la o biserică din Moldova, el fiind un luptator impotriva cancerului.

Inaintea sosirii moastelor, credinciosii şi Biserica s-au pregatit cum se cuvine.

Printre enoriasi, cu smerenie, l-am intalnit şi pe unul dintre cei care au dorit sa ajunga Primar: Cristian Matei:

Moastele Sf. Nectarie au fost intampinate cu evlavie de crestini si clerici.

Această prezentare necesită JavaScript.

A fost prezent un foarte numeros public, doritor de a vedea, de a se bucura si de a se impartasi de harul Sfantului. Cu speranta de usurare a suferintelor, de vindecare, poate.

Urmeaza ca, maine, sa ne plecam fruntile la cel pentru care „pohta ce-am pohtit” a fost Unirea românilor sub un singur steag. Ne-ntalnim la Mormantul lui Mihai Viteazu, de langa Manastirea Mihai Voda!

Posted in: 28 - religie