În atenţia Domnului Primar

Posted on 26 August 2012

1


Primarul comunei Sănduleşti se află, în Danemarca, în vizită „oficială” de căutare de oportunităţi de afaceri pentru comuna sa. Pentru că nu ştiu dacă ştie ce se petrece pe-acasă, am dat o raită prin Copăceniul, unde a fost – timp de mai mulţi ani – un director de şcoală nouă. Cu rezultate frumoase. Pe care, acum, vrea să le obţină şi în noua funcţie. La el, chose promise, chose faite!

 Am plecat de-acasă la orele 15,30. Am ajuns la faţa … chermezei pe la orele16,30. Ceea ce se numea SERBAREA CAMPENEASCA DIN COPACENI a început la orele 9 ale dimineţii. Am aflat că s-a desfăşurat şi un turneu de fotbal, în care, copândenii au pierdut finala la … 11 metri. Se-ntâmplă şi la case mai mari.

 Lângă bere, m-am întâlnit cu foşti colegi de la Autobază. Pentru moment, ne-am simţit ca la … Faclia! O, tempora …

Pe la 16,45 i-am salutat şcoala!

Apoi, ne-am dus în Cheile Turului. Pentru relaxare.

Am luat masa la „Pensiunea fără nume„. Din păcate, fiecare trecător şi-a lăsat amprenta şi, se pare, că „proprietarul” este prea bătrân ori bolnav sau …. s-a plictisit să repare mereu.

Am mai mers cam un km şi am admirat un alt loc de popas, cu nelipsitele bănci distruse şi maldărul de gunoaie, doveditor al trecerii „oamenilor civilizaţi”.

După două ore, am revenit la zona cu fotbal, mici şi muzică: ni se spusese că vor veni dansatori populari din Sânduleşti.  Nu i-am nimerit. Sau … n-au mai venit? Ori .. nu am fost eu bine informat, …

Cert e că, am pozat doi reprezentanţi ai viitorului Copandului şi am plecat spre casă. Sub ameninţarea ploii, care a mai încercat să ne sperie şi în Chei.

Această prezentare necesită JavaScript.

 La orele 19, trecute fix, altfel nu se poate!, am intrat triumfal (recte, aproape în fugă, sub ameninţarea fulgerelor şi tunetelor ce se apropiau!). După nici o jumătate de oră, Ulise era în coliba lui, un pic udat. Iar, eu am plecat … la hrănit pisici (jobul meu actual!). Pentru că, imediat ce am intrat în curte … nici tunete, nici fulgere, nici ploaie!

Deci, în atenţia Domnului Primar: la Copand, totul e în ordine. Cum e vremea pe la Kopenhaga? Să te-ntorci sănătos și cu speranțe materializabile pentru comună!

