O zi normală

Posted on 14 Septembrie 2012

7


Aşa s-ar putea categorisi ziua de astăzi. Deşi, … nici vorbă! Nu m-am dus la Câmpia Turzii pentru că acolo se desfăşura mitingul sărmanilor – mai bine zis: al foştilor sârmari – de la Mechel şi nu am vrut să vă întristez cu povestea lor. Am umblat, mai bine, prin Turda. Am cumpărat nişte oase de ziua lui Ulise, am stat la taclale cu Marta despre seara mexicană, am făcut nişte poze mascotei cafebarului, am vizitat expoziţia ce se va deschide peste câteva ore, …

Mascota cafebarului

Ca orice instituţie care se respectă,

cafebarul unde se poate savura

cea mai plăcută cafea din oraş,

s-a dotat cu o … mascotă.

Este vorba despre o pisicuţă, jucăuşe, prietenoasă, …

care iubeşte Soarele şi …

… fotografii!

Această prezentare necesită JavaScript.

Seară mexicană

După

seara americănească,

cu burgeri,

localul

sus amintit

oferă

o nouă

manifestare

culinar-culturală

inedită:

seara mexicană cu burritos.

Update: Spre seară, am reuşit să trec pe la locul faptei şi am tras cu ochiul la mexibucătărese ca să aflu cum se prepară un burrito: pe ceva ca o clătită se pune un fel de sos gros cu fasole, altul cu carne, apoi, cartofi prăjiţi şi varză răzălită, se adaugă un amestec de roşii cu mirodenii şi condimente, un sos de nu-ştiu-ce şi o lingură de smântână, …

Dacă, din ce v-am scris eu, vă iese numai un biet … burriquito, …

Din tabăra Remetei

La Galeria municipală de artă, l-am întâlnit pe picto-sculptorul Stegariu.

Filarmonistul ne vorbeşte despre lucrările create de

grupul de artişti

care s-au muncit

în tabăra de creaţie de la Remetea,

pe care le puteţi vedea

într-o expoziţie

ce se vernisează în această după-masă.

Notă: am fost succint pentru a mă încadra într-un deadline care să vă permită să … ieşiţi, repede, în oraş, şi să ajungeţi la cele două evenimente descrise mai sus.

Iar, mâine, cu Prietenul Ulise, vom merge la Cheile Turzii, unde se desfăşoară Memorialului Misi Szalma, ed. XXXVI.

Posted in: 22 - Evenimente