If you can wait and not be tired by waiting

Posted on 29 Septembrie 2012

7


Nimic anormal în faptul ca, în adolescenta am descoperit, pe rând diverşi poeti, apartinatori a diverse culturi. Asa cum nu este anormal faptul ca mi-am regasit idealurile, mai bine descrise, în versurile poetilor. Dupa ce am baut „Le cafe du matin” cu Prevert, mi-am pus si niste întrebari ce-ncepeau, toate, cu … „If” si le-am regasit la Kipling. Anormal a fost , poate, faptul ca, pe peretele camerei mele de adolescent, nu erau, nici poze cu fotbalisti, nici cu stele de cinema, ci, … doua versuri: If you can wait / And not be tired by waiting.

În aceasta seara, în cadrul recitalului de poezie „Va daruiesc iubirea„, oferit turdenilor, am avut placerea sa aud poezia mentionata în preambului aceste foarte scurte postari.

Cu adânca recunostinta, multumesc Maestrului Paul ANTONIU, care, mi-a dăruit iubirea sa, acceptand sa biseze, pentru mine, recitarea versurilor lui Kipling.

Mai multe, despre evenimentele culturale turdene din week-end, într-o alta postare, luni. If you can wait and not be tired by waiting

Posted in: 22 - Evenimente