Unu, doi, trei, … şaaaaaapte!

Posted on 26 Octombrie 2012

11


Căutând, pe blogurile mele şi pe alte surse, informaţii despre masa critică turdeană, accesând link-urile de mai jos, aflaţi o scurtă istorie a unei noi tradiţii, pe cale să se … cimenteze:

Meritoriul eşec  De la Nenea Albert, încoace, totul este relativ. Pentru politicieni (de-ar fi numai pentru ei …), albul e verde, roşul gri şi albastrul e orice altă culoare.  Acum, am început demersuri pentru mişcarea ce poartă numele, în mai multe oraşe din ţară şi din lume, “masa critică“. La ora 18, la locul de întâlnire, eram trei. Un sfert de oră, mai târziu, am plecat. Prin parc, apoi, pe malul Arieşului, prrin Poiana, prin Chirpici, … [Read more…]

Să dăm o masă critică Turzii  Masa Critica este o plimbare in masa cu bicicletele, o sarbatoare a mersului pe bicicleta. Are loc de obicei in ultima zi de vineri a fiecarei luni, in peste 500 orase de pe glob. Masa Critica nu este condusa de nimeni si nu are nici un mesaj oficial, cu toate ca este in general inteleasa… [Read more…]

“Masa critică” turdeană – la a treia ediţie!  Cu vreo două luni în urmă, propuneam  Să dăm o masă critică Turzii Am ajuns la cea de-a treia ediţie!  Când amesteci ingredientele: bucurie, relaxare cu prietenie, întotdeauna rezultatul este “plăcere”! Acest rezultat este mobilul manifestării “masa critică”! Ieri, s-a desfăşurat cea de-a treia ediţie a manifestării “masa critică” la Turda. De această-dată, grupul a depăşit… [Read more…]

Şi a fost ziua a patra  După cum am promis, la cea de-a patra ediţie a plimbării cu biciclete „masa critică turdeană” am participat şi eu. Ne-am adunat în Parc (acolo unde „nu e voie să fotografiezi”!), ne-am fotografiat şi am plecat spre Băile Sărate, în două plutoane: unul cu biciclişti, altul cu … şmecheri! Noi, şmecherii – eu, Zamfir şi [Read more…]

Ediţia a V-a pentru “masa critică turdeană”  Chiar dacă nu a fost inclusă în Zilele Turzii care începuseră, lunara noastră plimbare în grup de biciclişti s-a desfăşurat. Mai puţini, din motive obiective şi subiective, tot ne-am adunat mai mult de o duzină de amatori de pedalat. S-a decis, rapid, că merge mla Cheile Turului. S-a plecat  cu entuziasm, s-a slalomat printre hârtoapele… [Read more…] sau

Ediţia a V-a pentru “masa critică turdeană”

Plecat-am nouă şi cu mine zece  După Ediţia a V-a pentru “masa critică turdeană” a urmat cea de-a VI-a ediţie. Din cauza ameninţării ploii, am fost doar zece. Am pedalat între Centru şi Oprişani, cu banderole albe pe braţ, pentru că este primul demers prin [Read more…] sau

CM6/2012  Masa Critica – editia a VI-a – Septembrie 2012 Participanti: Zamfir, Eugen, Florin, Marin, Dana, Teodora, Alin, Paul, …Traseu: Centru – Oprisani – Retur Aflaţi mai multe »

… plus câte ceva pe youtube, facebook, twitter, … Astăzi, am ajuns la

Masa critică turdeană, ediţia a şaptea

Din păcate, din motive personale, începând de la această ediţie, eu nu mai particip,  decât, în calitate de … cronicar.

Astăzi, din raţiuni de întuneric ce se lasă mai devreme, ora de întâlnire a fost devansată cu o oră, devenind ora 17.

Grupul a fost destul de subţire.

S-a discutat, s-a propus ca, în momentele cu vreme nefavorabilă, reuniunile să se desfăşoare … indoor, unde se va discuta despre planul de măsuri pentru acţiuni în favoarea viitoarelor piste pentru biciclişti, … s-a „reparat” un deget,  Apoi, s-a plecat la Mormântul lui Mihai Viteazu.

Ce a fost, între 16,44 şi 17,25, vă relatez în imagini:

Această prezentare necesită JavaScript.

Masa critică turdeană, ediţia a opta, va avea loc în ziua de

Vineri, 30 noiembrie, la orele 17, în …  noi vom afla unde, de pe facebook, din mesajele telefonie sau de pe e-mail, iar, voi, cititorii … dintr-o viitoare postare.

*

Update: ce a urmat .. vedeţi în album!

*

Marșul va avea loc sâmbătă, 27 octombrie

Încă un update: Astăzi, la Bucureşti:

Bicicliștii din București ies în stradă, pe 27 octombrie, pentru a-și face auzite nemulțumirile. Marșul revendicativ

“Existăm și-o să avem bandă!”

este soluția la care Comunitatea Bicicliștilor din București recurge pentru a-și cere dreptul.
Posted in: 6 - Sport