Securistul ne pregăteşte ceva

Posted on 22 Noiembrie 2012

2


Unii ne demonstrează că securiştii sunt la putere. Astăzi, în România, după peste două decenii de la … Marea Aglomeraţie din Decembrie, numită „revoluţia română televizată”! Eu, mai modest, am surprins un securist, în acţiune, astăzi, la Turda!

Nu ştiu dacă, anul acesta, vom avea zăpadă de Crăciun. Brad, vom avea! Tocmai, a sosit!

Această prezentare necesită JavaScript.

Bradul are circa 18 metri şi … va acoperi Monumentul Eroilor Revoluţiei. Ca în fiecare an! Pe lângă el, vor veni o turmă de kitsch-uri care să ne facă … mai voioşi. Mai ales, pe cei mici!

Aţi înţeles că securistul meu este un simplu … om cu secure. Dar, dacă eram jurnalist profesionist, … ce de bani făceam cu un astfel de titlu … tembel! Rămâne să vedem … cât se fură până la Crăciun (cu cei doi-trei poliţişti care vor păzi – ca în Parcul Central!) şi … cum se mai completează o dată, tot pe banii bugetului local, evident, ca să dea bine. Sau, poate, nu. Pentru că alegerile sunt în 9 şi Crăciunul ceva mai încolo?!

Update: Spre seară, am constatat că şi în gaura brandului – din faţa Teatrului – s-a mai pus un brad. Nu chiar atât de înalt, semn că … Narcisa a fost mai puţin cuminte decât Tudorel?! De astădată, n-am mai văzut securist, ci, doar pooliţişti!

